حمایت از مشاغل خانگی با ایجاد بازارچه تخصصی در رشت

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۵۱۷۰
حمایت از مشاغل خانگی با ایجاد بازارچه تخصصی در رشت
نشست هم اندیشی «مرتضی عاطفی» ریاست سازمان با سرهنگ «شریف زاده» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشت به منظور احداث بازارچه تخصصی حمایت از تولیدات خانگی در دفتر ریاست سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مرتضی عاطفی در این نشست با ابراز امیدواری بر تداوم همکاری های فی مابین، بر استفاده از پتانسیل سایر دستگاه های اجرایی استان برای ارائه خدمات مناسب به تولید کنندگان تاکید کرد.

رییس سازمان  ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با تاکید بر حمایت از محصولات خانگی و ایجاد بستر لازم برای فروش این نوع محصولات اظهارداشت: در شرایط اقتصادی امروز لازم است از تولید محصولات خانگی و فروش آن حمایت شود.

وی با بیان اینکه ایجاد این بازارچه ها ضمن ایجاد بستر مناسب و توانمندسازی بانوان، رونق اقتصاد خانواده را به دنبال دارد تصریح کرد: مشاغل خانگی فرصتی برای رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل‌های جدید بر اساس خلاقیت، استعداد و کارآفرینی جوانان است که زمینه مشارکت آنان در فعالیت های اقتصادی جامعه را مهیا می سازد.

گفتنی است، در این نشست ضمن  بررسی راهکارهای لازم جهت ایجاد بازارچه های فروش محصولات خانگی  در راستای حمایت از مشاغل خانگی و درآمدزایی برای  خانواده‌ها، مقرر شد، سازمان ساماندهی مشاغل شهری با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و دستگاه های ذیربط مکان هایی را جهت احداث بازارچه عرضه محصولات خانگی شناسایی و آماده سازی کند.

344

نظر شما