با حضور در دفتر آیت الله فلاحتی؛

نماینده صومعه سرا: برای عرض ارادت آمده‌ام تا ثابت کنم که شما را دوست دارم و از ولایت جدا نمی شوم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۵۹۴۹
نماینده صومعه سرا: برای عرض ارادت آمده‌ام تا ثابت کنم که شما را دوست دارم و از ولایت جدا نمی شوم
نماینده ولی فقیه در گیلان به اهمیت نقد سازنده، هوشمندانه و مودبانه اشاره کرد و گفت: در نظام اسلامی نقد باید دلسوزانه باشد ضمن اینکه باید در کنار همدیگر باشیم و غوغاسالاری راه نیندازیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در دیدار سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دنیا محل گذر است اظهار کرد: صیانت درونی از خود، وظیفه هر فردی است زیرا دنیا مانند سنبله طلایی گندم که تبدیل به کاه می شود و باد آن را می برد، می گذرد.

وی، خودشناسی را سبب شناخت جامعه پیرامونی خود عنوان کرد و افزود: خودشناسی موجب می شود که مردم را خوب بشناسیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان دارای عقب ماندگی های بسیار از گذشته است، تصریح کرد: استان گیلان نسبت به مناطق دیگر رشد نکرده بنابراین اگر همه مسئولان با همدیگر در راستای آبادانی استان تلاش کنند و جذب منابع داشته باشند به توسعه گیلان می رسیم.

آیت الله فلاحتی به دو وظیفه تقنین و نظارت در سطح کلان و منطقه ای نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: عزل و نصب مدیران توسط نمایندگان مجلس امر موهومی است و نمایندگان در این زمینه می توانند به استاندار و مسئولان مربوطه مشاوره دهند.

وی با تاکید براینکه وجود نیروهای دارای دست پاک، چشم پاک، دارای فهم مدیریتی اجتماعی و فضل خاص در اجرای برنامه های توسعه ای استان موثر است، بیان کرد: نمایندگان گیلان در مجلس می توانند در کنار مسئولان نسبت به پیشبرد سامانه های اقتصادی استان تاثیرگذار باشند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اگر طوری حرکت کنیم که احساس نشود مسئولان استان در کنار همدیگر نیستند، اظهار کرد: یقین دارم اگر نمایندگان کنار همدیگر باشند، استاندار و متولیان امر به مشاوره های آنها تمکین می کنند.

دشمنان بدانند از ولایت جدا نمی شویم

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار مذکور گفت: خوشحالم که خدمت روحانیت عزیز در گیلان هستم.

سید کاظم دلخوش با اشاره به اینکه به حضرتعالی ارادت دارم، اضافه کرد: جنابعالی بزرگ ما هستید و هیچ موقع سعی نکردیم از شما جدا شویم.

وی، مشروعیت نظام اسلامی طبق قانون اساسی را برگرفته از رهبری دانست و بیان کرد: اجازه نمی دهیم اطرافیان ما در کار حضرتعالی مداخله کنند و آنچه که قانون اساسی به بنده و شما داده، این است که سخنان خود را برای همدیگر بیان کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که به دنبال اختلاف باشد حاشیه سازی می کند، تصریح کرد: خط قرمز ما مقام معظم رهبری بوده به گونه ای که نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر باشیم و این مرام خانوادگی ما است.

دلخوش یادآور شد: بنده برای حضرتعالی احترام بسیاری قائل هستم و در شرایطی که طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری به وحدت نیاز داریم، امروز خدمت نماینده ولی فقیه در گیلان آمدیم که دیگران سوء استفاده نکنند.

وی ادامه داد: از شهامتی که از حضرتعالی آموختیم و جرات و شهامتی که مجلس به ما داده، باید برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم بنابراین امروز آمدم که ثابت کنم شما را دوست دارم و دنبال تفرقه نیستم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تصریح کرد: آمده ام عرض ادب و ارادت کنم و بگویم شما را دوست دارم تا دشمنان بدانند از ولایت جدا نمی شویم.

احمد دنیامالی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس نیز در دیدار مذکور با اشاره به اینکه فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان را به صورت تخصصی پیگیری کرده و از آن استفاده می کنیم، اظهار کرد: امروز خدمت حضرتعالی حضور پیدا کردیم تا از رهنمودها و تذکرات شما برای رشد و توسعه استان و مردم بهره بگیریم و در مسیری حرکت کنیم که رو به صلاح باشد.

5555

نظر شما