رییس سازمان صمت گیلان:

نرخ معاملات ملکی و نمایشگاههای خودرو در کل گیلان یکسان است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۸۱۰۳
نرخ معاملات ملکی و نمایشگاههای خودرو در کل گیلان یکسان است
فرهاد دلق پوش در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان تاکید کرد: نرخ معاملات ملکی و نمایشگاههای خودرو در کل گیلان یکسان است

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرهاد دلق پوش در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان که با حضور اکثریت اعضاء تشکیل گردید، گفت: نرخ جدید اعلام شده معاملات ملکی و نمایشگاههای خودرو در کل استان یکسان است و هیچ شهرستانی حق ندارد در این خصوص جزیره ای عمل کند.

رئیس سازمان صمت گیلان برهماهنگی کلیه شهرستانها در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت استان تاکید کرد و تصریح کرد: بر اساس گزارش واصله برخی از شهرستانها اقدام به اعمال نرخی مجزا در مورد حق العمل کاری معاملات ملکی و نمایشگاههای خودرو می نمایند که کاملا خلاف قانون است و در صورت وجود مستندات تخلف، برخورد قانونی صورت می گیرد.

 وی استفاده بیشتر از ظرفیت‌های تشکل‌ها و اتحادیه ها را در کاهش فشار بر مردم و شبکه بازار در این شرایط را موثر دانست و اظهار داشت: اجازه ندهیم که کوچکترین وقفه در ارائه خدمات و نظارت بر امور صنفی وارد گردد و نقش اتحادیه‌ها و اتاق های اصناف در شرایط بحرانی محسوس تر خواهد شد.

 رئیس کمیسیون نظارت استان بر پایبندی مصوبات ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت به عنوان یک مرجع عالی تاکید نمود و عنوان کرد: فقط بخشی نگری و گرایش صنفی بر بازار حاکم نباشد و ملاک عمل؛ خدمت رسانی مطلوب به مردم و تعادل بازار با تکیه بر مصوبات قانونی قرار گیرد.

دکتر دلق پوش افزود: بدون هیچ تعارفی با کوچکترین تخلف در بازار برخورد شود تمام سعی باید بر این باشد که کمیسیون نظارت فقط مباحث نظارتی را نباید انجام دهد انتظار داریم از جانب اصناف پیشنهاد و طرح های سازنده برای تعادل و روان سازی وضعیت بازار ارائه گردد.

رئیس سازمان صمت گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون نظام صنفی؛ افرادی که در رأس اتحادیه های صنفی قرار می گیرند، هم باید پروانه کسب معتبر داشته باشند هم به صورت واقعی در آن رسته فعالیت نمایند وگرنه صلاحیت حضور در اتحادیه را ندارند.

12

نظر شما