سارق منازل و ساختمان‌های نیمه کاره لاهیجان روانه زندان شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۹۸۵۷
سارق منازل و ساختمان‌های نیمه کاره لاهیجان روانه زندان شد
فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق منازل و ساختمان‌های نیمه کاره با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "قاسم جانعلی‌پور" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت و تعقیب سرنخ‌ها، متهم 31 ساله این پرونده‌ها شناسایی و توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به 4 فقره سرقت منزل و 5 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و فروش اموال سرقتی اعتراف کرد بیان داشت: مالخر 41 ساله این پرونده‌ها نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: تعدادی وسایل سرقتی از قبیل دستگاه جوشکاری، دریل، سنگ چرخ، دستگاه پخش سی‌دی و تعدادی شیر آلات از متهمان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ابنکه متهمان به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند اظهار داشت: عدم رعایت موارد پیشگیرانه در منازل و عدم به کارگیری نگهبان در ساختمان‌های نیمه کاره، زمینه‌ساز وقوع این سرقت‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست، با رعایت هشدارهای پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز