مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

تعامل و همدلی زمینه ساز پیشرفت و توسعه ورزش است

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۵۲۸۱
تعامل و همدلی زمینه ساز پیشرفت و توسعه ورزش است
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه تعامل ، مشارکت و همدلی میان مجموعه ورزش و جوانان گیلان می تواند رشد و توسعه ی بیشتری برای ورزش فراهم کند، گفت: امیدوارم بتوانیم با مشارکت هر چه بیشتر مثل گذشته گام های موثری در پیشرفت و توسعه ورزش استان برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در جلسه شورای اداری اظهار داشت : توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و ورزش همگانی یکی از موضوعات مهم است و جزء اولویت های استان می باشد.

وی افزود : برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ها ،بخش ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی درجامعه می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ،  خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان بیان داشت:همه روسای ادارات شهرستان ها موظف هستنداز تمامی مجموعه های ورزشی  و باشگاههای شهرستان خود به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایید.

بخشی  تصریح کرد: در کنار فعالیتهای ورزشی ای که در حال انجام است باید  به این نکته هم توجه داشت  که  گامهایی در خصوص فعالیتهای فرهنگی هم برداشته شود.

وی گفت : خانه های ورزش روستایی در راستای ورزش قهرمانی ایجاد می شود و باید از تجهیزات آنها  به خوبی مراقبت شود و به کیفیت این خانه ها اهمیت بیشتری بدهیم ، چون خانه های ورزش روستایی فرصت افزایش سرانه ورزشی را ایجاد می کند .

جلسه شورای اداری ورزش و جوانان  گیلان به ریاست مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و باحضور معاونین ، روسای ادارات و مسئولین ستادی در محل سالن جلسات  این اداره کل  برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز