با محوریت فرسودگی شغلی و عوامل موثر بر آن؛

دومین مرحله دوره آموزشی طرح کیان "کارمند یاری" برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۶۰۳۵
دومین مرحله دوره آموزشی طرح کیان کارمند یاری برگزار شد
سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: دومین مرحله دوره آموزشی طرح کیان "کارمند یاری" با محوریت فرسودگی شغلی و عوامل موثر بر آن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد: ۲۰ تن از روسای ادارات و کارشناسان در این دوره که به منظور کمک به ایجاد بستر روانی سالم در محیط کار، افزایش نشاط شغلی و بهره وری سازمانی می گردد، حضور داشتند.

غلامی با اشاره به اهداف این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره آموزشی یک روزه در راستای اجرای طرح کارمند یاری و کمک به سلامت روان کارکنان که با هدف پیشگیری از اعتیاد شکل گرفته و سپس به جنبه های سلامت روان کارکنان می پردازد در محل جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: در این دوره آموزشی، شناخت عوامل بیرونی و درونی، شناخت عوامل فرسودگی شغلی، راه های مقابله با روزمره گی و فرسودگی شغلی و پیشگیری از آسیب های عمده جسمی و روانی مانند استرس شغلی و مهارت های ارتباطی که بر نحوه انجام عملکرد کارکنان اثر منفی دارد بیان شد.

سیاوش غلامی ضمن اشاره به نقش موثر طرح "کیان" خاطرنشان کرد: با توجه به نوع فعالیت های هلال احمر و حضور کارکنان در حوادث و سوانح همچنین ارائه خدمات آموزشی و حمایتی، کارکنان نیز باید دارای روحیه بالا و نشاط باشند تا بتوانند به عنوان فردی توانمند در این نهاد عام المنفعه به مردم عزیزمان خدمت رسانی کنند.

گفتنی است: طرح کیان بر اساس تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات و همکاری و مشارکت در زمینه سلامت روان کارکنان، خانواده و اجتماع پیرامون آنان در گروه مخاطبان، مدیران یا سازمان های کاری، سرپرستان و کارمندان هلال احمر در چارچوب قوانین و مقرارت مرتبط با سازمان بهزیستی صورت می پذیرد.

 

66

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز