دستگیری کلاهبردار سایت‌ دیوار در رشت

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۹۴۸۱
دستگیری کلاهبردار سایت‌ دیوار در رشت
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که با قرار دادن آگهی در سایت دیوار و دریافت بیعانه از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "ایرج پورمستمند" با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه برای خرید لوازم خانه در سایت دیوار مبلغ 50 میلیون ریال به عنوان بیعانه به حساب فردی واریز کرده و این شخص دیگر پاسخگو نبوده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و پلیسی ضمن شناسایی متهم در شهر رشت، وی را با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در شهر رشت دستگیر کردند.

وی افزود: متهم 35 ساله با توجه به ادله دیجیتال کشف‌ شده پس از اقرار به جرم خود، به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ پورمستمند با اشاره به اینکه تعداد زیادی از هموطنان‌ با همین شیوه در دام کلاهبرداران گرفتار شده‌اند تصریح کرد: قبل از واریز وجه، کالایی که در برنامه دیوار یا شیپور دیده‌اید به صورت حضوری آن را رویت، سپس نسبت به واریز وجه اقدام کنید.

رئیس پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست، درصورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی با ما درمیان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز