با انجام آیینی ویژه؛

تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان رشت به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۰۶۲۷
تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان رشت به بهره برداری رسید
با اجرای برنامه ای ویژه تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان رشت با حضور شماری از مسوولان استانی و شهرستانی صبح روز پنجشبه ششم شهریور ماه ۱۳۹۹ همزمان با پنجمین روز از "هفته دولت" به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ شهردار رشت در آیین افتتاح این تصفیه خانه با قدردانی از مسوولان، مدیران و همه حاضران در این برنامه اظهار کرد: شاید اجرای تصفیه سه لیتر برثانیه شیرابه زباله ها بخشی از کار باشد اما تلاشهای بسیاری به طور مداوم برای اجرای همین بخش از تصفیه خانه صورت گرفته است.

دکتر ناصر حاج محمدی با اشاره به افتتاح فاز نخست تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان گفت: بسیاری از بدخواهان، از افتتاح این فاز نیز ناامید بوده و رفتارهای دلسرد کننده بروز می دادند، اما به لطف خدا این کار پایان پذیرفته است.

وی با قدردانی از حمایتهای وزیر کشور از این‌ پروژه مهم شهر رشت خاطر نشان کرد: مسئولان مربوطه در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور نیز تلاشهای بی دریغی برای به ثمر رسیدن پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله انجام داده اند که جای قدردانی از آنها وجود دارد.

شهردار رشت ضمن بیان سختیها و آلام چندین ساله مردم سراوان برای تحمل تخلیه زباله در این منطقه افزود: بیش از ۵۰ درصد فعالیتهای شهردار رشت برای حل مشکلات مربوط به زباله های سراوان‌ گذشت و اگر حضور مستمر و شبانه روزی نبود، شاید امروز این پروژه به بهره برداری نمی رسید.

حاج محمدی با بر شمردن مشکلات‌ موجود در ساخت این تصفیه خانه گفت: برف، بارندگی های شدید و حتی ویروس منحوس کرونا هم مانع از تلاشها و فعالیتهای شبانه روزی کارگران و مسئولان مجموعه مدیریت شهری نشد.

گفتنی است آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، مهندس علی فتح الهی فرماندار شهرستان رشت، محمدرضا احمدی سنگری و سردار آقازاده نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، فاطمه شیرزاد و محمدحسن عاقل منش دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین استان، شهرستان، بخش سنگر و سراوان، معاونان شهردار رشت و برخی از مدیران شهرداری در آیین افتتاح پروژه بزرگ تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان و هدیه سبز شهرداری رشت به شهروندان این شهر حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز