سارقان حین سرقت در لاهیجان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۱۹۳۴
سارقان حین سرقت در لاهیجان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: اعضای باند 3 نفره سارقان با 13 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "قاسم جانعلی‌پور" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در شهر لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هدف شناسائی و دستگیری سارقان این پرونده‌ها، ضمن بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت، گشت‌زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال وقوع سرقت‌های مشابه در آن وجود داشت را در اولویت کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی حین‎ گشت‌زنی به سر و صدای ایجاد شده از حضور چند نفر در یک منزل مشکوک و پس از اطمینان از اینکه این منزل خالی از سکنه بوده با هماهنگی قضائی وارد این مکان شده و 3 نفر را حین سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ جانعلی‌پور اذعان داشت: سارقان در تحقیقات پلیس علاوه بر 6 فقره سرقت منزل به 4 فقره سرقت لوازم داخل خودور، یک فقره سرقت مغازه و 2 فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و تلاش برای دستگیری مالخران این پرونده‌‎ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه سارقان 32، 38 و 52 ساله با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست با رعایت هشدار‌های پلیس در زمینه پسشگیری از سرقت، سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناکام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز