فرهاد دلق پوش در دیدار با مدیر منطقه ای ایساکوی و ایران خودرو در گیلان ؛

با ارائه خدمات مطلوب، سعی در جلب رضایت مردمی از خودروسازان شود/ رمز پایداری هر صنعتی، جلب رضایت مشتری است

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۷:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۵۸۲۳
با ارائه خدمات مطلوب، سعی در جلب رضایت مردمی از خودروسازان شود/ رمز پایداری هر صنعتی، جلب رضایت مشتری است
فرهاد دلق پوش در دیدار با مدیر دفترمنطقه ای ایساکوی گیلان با اشاره به اینکه هر صنعتی به طورکلی به عوامل مختلفی در زنجیره تولید ، خدمات و پشتیبانی متکی می باشد، اظهار داشت: با ارائه خدمات مطلوب، همواره سعی در جلب رضایت مردمی از خودروسازان شود

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، صنعت خودروسازی را از صنایع مادر در بخش صنعت برشمرد و گفت: تولید خودرو، فقط بخشی از صنعت است که با پشتیبانی در زنجیره تامین قطعات و خدمات پس از فروش، جایگاه خود را تبیین و تثبیت می کند و نقش نمایندگی های خودرو در شهرستان ها  در این رابطه بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: همه ما به نحوی مصرف کننده خودرو هستیم. نمایندگی های ایران خودرو و سایر خودروسازان به نحوی خانواده صنعت، معدن و تجارت محسوب می‌شوند یکی از مشکلات کار این است که ما نسبت به ضرورت ها به روز نیستیم.

دکتر دلق پوش جلب رضایت مشتری و رعایت حقوق مصرف کنندگان را رمز پایداری هر صنعتی در جهان دانست و تاکید کرد: مسائل را آن طور که واقعیت دارد، منعکس نمایید وقطعاً ازدیاد سطح رضایت مشتریان باعث انبساط خاطر برای همه آحاد مردم و در نهایت به افزایش اطمینان مردم نسبت به نظام را منجر می شود.

رئیس سازمان صمت گیلان کسب رضایت مردم در شرایط فعلی اقتصادی را حائز اهمیت خواند و عنوان کرد: برخورد عادلانه و منصفانه با مشتریان در اولویت باشد، با نرمی و سعه صدر با مردم رفتار گردد تا کار و خدمت ارزشمند واقع شود و همواره متعهد و دلسوز به مردم باشید تا شاهد کاهش شکایات مردمی از خودروسازان ملی باشیم و در این راستا الگویی برای سایر خودروسازان باشید.

90 فروشگاه مجاز ایساکو تحت نظارت دفتر منطقه ای گیلان است

حمید رضا واثقی مدیر دفتر منطقه ای ایساکوی رشت و ایرانخودروی گیلان نیز در این دیدار افزود: صنعت خودرو جزء صنایع پیشران اقتصادی می باشد و همواره تلاش برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته و بهبود مستمر حسب ضوابط قانونی سرلوحه کارهاست.

 وی افزود: فقط گیلان دارای ۳۲ نمایندگی فعال ایران خودرو برای ارائه خدمات پس از فروش است که بر اساس ارزیابی و نظارت به عمل آمده در سطح ملی در بین نمایندگی های کشور، استان گیلان رتبه نخست را در زمینه کیفیت خدمات ارائه شده کسب نموده است.

حمیدرضا واثقی از رویکرد حمایتی سازمان صمت گیلان ابراز خرسندی نمود و عنوان کرد: پیوسته در پی کسب رضایت مشتری و بهبود خدمات در نمایندگی های مختلف استان هستیم و قطعا تعامل تواَم با نظارت سازمان صمت می تواند در بهبود مستمر خدمات ما تاثیر گذار باشد.

مدیر دفتر منطقه ای ایساکوی گیلان اظهار داشت: تعداد 90 فروشگاه مجاز ایساکو و 45 نمایندگی ایرانخودرو در منطقه غرب مازندران و کل استان اردبیل و گیلان تحت مدیریت دفتر واحد در رشت است که از طریق سامانه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مرتب پیگیر پیشنهادات و انتقادات جامعه هدف شرکت خودروسازی ایرانخودرو هستیم و مشکلات مصرف کنندگان در اسرع وقت با دقت بررسی و رسیدگی می گردد.

گفتنی است بیش از 15 شرکت صنعتی قطعه سازی خودرو در استان گیلان در حال فعالیت هستند.

 

نظر شما