مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان:

پروژه های ورزشی نیمه کاره شهرستان فومن در اولویت کار قرار دارد

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۶۷۸۵
پروژه های  ورزشی  نیمه کاره شهرستان فومن در اولویت کار قرار دارد
در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان فومن که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، نماینده مردم در مجلس و فرماندار برگزار شد، اتمام پروژه های ورزشی نیمه کاره مورد تاکید قرار گرفت ‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر روند تخصیص اعتبارات گفت: متاسفانه امسال ازوضعیت بودجه‌ای مناسبی برخوردار نیستیم ، اما با توجه به اینکه ورزشکاران شهرستان فومن  همواره با کسب مدالهای رنگارنگ موجب درخشش و ارتقا جایگاه ورزشی استان گیلان شده اند لذا در مورد  پروژه های  نیمه تمام این شهرستان از جمله ورزشگاه 5000 نفری  انقلاب فومن  ،  سالن ورزشی ماکلوان ،  سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی استادیوم آزادی این شهرستان  در اولویت تخصیص اعتبار پروژه های امسال قرار خواهد گرفت .

وی اظهار امیدواری کرد که با کمک نماینده و فرماندار محترم بتوانیم گامهای موثری برداشته و عملکرد خوبی را در این شهرستان به ماندگار بگذاریم.

در ادامه فرماندار فومن  یکی از دغدغه‌های اساسی حوزه ورزش را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و تسریع در تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها را خواستار شد.

مهندس محسنی  افزود :چند پروژه ورزشی نیمه تمام در این شهرستان داریم که انتظار داریم باجذب اعتبارات مورد نیاز و تخصیص آن مراحل احداث و تکمیل  این پروژه ها  در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم فومن  و شفت  در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان گفت: ما به دنبال راهکار و پیگیری جهت پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان هستیم و امیدواریم رهاورد این نشست پیگیری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان و ایجاد و توسعه مجموعه های ورزشی جدید باشد.

بهروز ی فر با اشاره به اهمیت ورزش در پیشگیری از ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد گفت: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستان نقش مهمی را بر عهده دارند .

نماینده مردم شفت و فومن  در مجلس تصریح کرد: اگر بخواهیم ورزش شهرستان در مسیر پیشرفت قرار گیرد لازم است روسای مربوطه با درایت و تلاش و برنامه ریزی پیش بروند و در این بین استفاده از ظرفیت جوانان و همچنین استفاده بهینه از تمامی پتانسیل های موجود مسئله ای است که اداره ورزش و جوانان باید به آن توجه ویژه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز