جزئیات مرگ ۳دختربچه بر اثر مصرف قرص برنج

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۱۵۳۱
جزئیات مرگ ۳دختربچه بر اثر مصرف قرص برنج
دادستان مرکز استان گیلان گفت : تحقیقات اولیه نشان می‌دهد ۳دختربچه بر اثر مصرف قرص برنج جان باختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به مسمومیت منجر به مرگ سه دختر بچه در آستانه‌ اشرفیه گفت: متأسفانه سه نونهال دختر 8، ۹و۱۲ساله که در همسایگی یکدیگر در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه ‌اشرفیه زندگی می‌کردند براثر مسمومیت جان خود را از دست دادند.

سیدمهدی فلاح میری با اشاره به بدحال شدن دختر بچه 8ساله پیش از انتقال به بیمارستان افزود: این کودک موضوع خوردن قرص را با خانواده‌ اش در میان گذاشته بود که با اعلام 2کودک دیگر به خوردن قرص هر سه به بیمارستان ۱۷شهریور رشت منتقل شدند که متأسفانه هر سه نفرجان خود را از دست می ‌دهند.
 
وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه قرص‌های مصرفی کودکان را قرص برنج نشان می دهد گفت: با توجه به انتقال هر سه کودک به بیمارستان ۱۷شهریور در رشت، بازپرس ویژه قتل، برای بررسی ابعاد موضوع با حضور پزشکان متخصص در بیمارستان حضور پیدا کرد.
 
دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به اظهارات خانواده کودکان متوفی بیان کرد: تحقیقات اولیه از برخی اعضای خانواده کودکان و مطلعین نیزحکایت از مصرف قرص برنج دارد که تحقیقات قضایی ادامه دارد و برای اعلام نظر قطعی درعلت فوت منتظرنظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز