بازیکن سابق تیم سپیدرود رشت در گفتگو با برنا ؛

پیشنهاداتی برای بازی از داخل و خارج ایران دارم

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۳۶۲۳
پیشنهاداتی برای بازی از داخل و خارج ایران دارم
سعید قدمی هافبک سابق تیم سپیدرود رشت در گفتگویی اظهار داشت : در حال حاضر با تیمی قرارداد نبسته ام اما پیشنهاداتی برای بازی در برخی از تیم های داخلی و حتی خارجی دارم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سعید قدمی بازیکن سابق اصالتا یاسوجی تیم سپیدرود رشت که بازی در تیم های مختلفی را در کارنامه ی خود دارد ، اظهار داشت درتیم های فولاد خوزستان ،پرسپولیس ،داماش گیلان ، صنعت نفت آبادان ،داماش گیلان ،آلومینیوم اراک ،دینامو سوخومی گرجستان و سپیدرود رشت توپ زده ام و تجربیات بسیار خوب و حرفه ای کسب کرده ام.

وی افزود : همچنین سابقه ی بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران ، تیم فوتبال جوانان ایران و حضور در جام جهانی فوتبال زیر 17 سال 2009 میلادی را دارم .

قدمی در خصوص پیشنهادات خود برای فصل آتی گفت : پیشنهاداتی برای برخی تیم های لیگ داخلی دارم و همچنین از یکی از تیم های کشور هند نیز پیشنهادی به من شده است.

وی در خصوص نظر خود در زمینه ی مربیان خوب داخلی عنوان کرد : عقیده دارم آقایان " یحیی گل محمدی " ، " مجید جلالی " و " علی نظر محمدی " مربیان بسیار خوب و با اخلاقی هستند که در حیطه مربی گری تاثیر گذارند.

گفتنی است سعید قدمی بازیکن خوش قامت یاسوجی در پست هافبک تیم سپیدرود رشت را همراهی می کرد.

 

76555

56666

 

677888

666666666667

2222222222222

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز