در نشست با مدیر کل صمت و نائب رئیس اتاق اصناف، صورت پذیرفت؛

ادامه رایزنی های فرماندار رشت در راستای رفع مشکلات سپیدرود

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۶۰۱۰
ادامه رایزنی های فرماندار رشت در راستای رفع مشکلات سپیدرود
فرماندار رشت در ادامه رایزنی های خود جهت رفع مشکلات تیم سپیدرود، در نشستی با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان و نائب رئیس اتاق اصناف کشور، پیرامون جذب پشتیبان مالی قوی برای این تیم، گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ نشست فرماندار رشت با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و نائب رئیس اتاق اصناف کشور، پیرامون راهکارهای جذب حمایت کننده مالی قوی برای تیم های فوتبال شهرستان رشت برگزار شد.

مهندس علی فتح اللهی در این نشست با بیان اینکه دو تیم سپیدرود و داماش دو تیم پرآوازه استان گیلان هستند، افزود: هزاران نفر با برد و باخت این تیم ها شاد یا غمگین می شوند و این نشانگر این موضوع است که ورزش تا چه حد می تواند در جامعه اثرگذار باشد.

وی با اشاره به مشکلات تیم سپیدورد در زمینه مدیریتی و سقوط این تیم به لیگ دسته دو، افزود: این تیم پیچیدگی ها و طرفداران خاص خودش را دارد.

فرماندار رشت، عنصر زمان را امری تعیین کننده برای تیم سپیدرود دانست و خاطرنشان شد: باید شرایطی ایجاد شود که گام اول برای حرکت این تیم درست و اساسی برداشته شود تا با مدیریت صحیح وایجاد  ساختار صحیح، شاهد درخشش دوباره این تیم باشیم.

جلال الدین محمد شکریه نائب رئیس اتاق اصناف کشور نیز در این نشست با بیان اینکه تیم های ورزشی تبعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فراوانی برای جوامع به همراه دارند، افزود:  همه تلاش خود را جهت بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای حمایت از تیم سپیدرود به کار خواهیم بست.

فرهاد دلق پوش مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز با اعلام آمادگی در خصوص حمایت از تیم سپیدرود و بهره گیری از ظرفیت واحدهای صنعتی در این راستا،  ابراز امیدواری کرد: با تصمیم گیری درست و ایجاد مدیریت قوی برای تیم سپیدرود، مشکلات این تیم هر چه زودتر رفع شود.

نظر شما