فاطمه شیرزاد عضو کمیسیون بهداشت و خدمات شهری:

افزایش خدمات و توانمند شدن آتش نشانان اولویت شورای شهر

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۷۶۴۱
افزایش خدمات و توانمند شدن آتش نشانان اولویت شورای شهر
عضو کمیسیون بهداشت و خدمات شهری تاکید کرد: افزایش خدمات و توانمند شدن آتش نشانان یکی از اولویت شورای شهر رشت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ عضو کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس و  آتش نشان اظهار کرد:  سازمان آتش نشانی شهر رشت یکی از آماده ترین و پیشروترین سازمان های آتش نشانی استان است که صادقانه به مردم خدمت می کند.

فاطمه شیرزاد،با تاکید برضرورت افزایش امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی برای شهر رشت عنوان کرد:به واسطه عملیات های گسترده و تلاش شبانه روزی نیرو‌های آتش نشانی سطح ایمنی و خدمت رسانی به مردم در زمان حوادث در کلانشهر رشت در سطح قابل قبولی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر آتش نشانی شهر رشت با ۱۴ ایستگاه ، ۴۰۰ نیروی آتش نشان متخصص و حدود ۷۰ دستگاه خودروی اطفای حریق به شهروندان در زمان آتش سوزی و ایجاد حادثه و بحران در شهر خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان آتش نشانی شهر رشت در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تجهیزات آتش نشانی و نیروی انسانی کارآمد با جان و مال مردم سر و کار دارد بنابراین نوسازی ناوگان آتش نشانی از اولویت‌های مهم مجموعه مدیریت شهری است که خوشبختانه مورد تاکید و در دست اقدام است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شماره 125 یکی از شماره‌های نام آشنا در زمان حادثه برای شهروندان است خاطر نشان کرد:

 آتش‌نشانان با شجاعت و از جان‌گذشتگی با حفظ و نجات جان و اموال شهروندان به جامعه خدمت می‌کنند.

شیرزاد، با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا با خرید و افزایش تجهیزات لجستیکی امکانات مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی شهر رشت یاریگر پرسنل زحمتکش این عرصه باشیم افزود:هر ساله با افزایش اعتبارات مالی در صدد افزایش ایمنی شهر و سلامت مردم هستیم وخوشبختانه طی سال های گذشته نوسازی ناوگان و تجهیزات حفاظتی سازمان آتش نشانی شهر رشت علی رغم تحریم های ناجوانمردانه دشمن تدوام داشته، که می توان به خرید نردبان هیدرولیکی ۵۴ متری ، خودروهای سبک و امداد و نجات، ست های حفاظت‌ فردی و جذب نیروهای کارآمد و متخصص و... در این زمینه اشاره کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت در پایان گفت: به منظور حمایت از آتش نشانان شهر رشت طرح لایحه اعطای درجه به آتش نشانان شهر رشت در دستور کار شورای اسلامی شهر رشت قرار دارد.

 

photo_2020-10-03_11-07-59

333

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز