پیام تشکر و خداحافظی مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست گیلان

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۸۶۲۲
پیام تشکر و خداحافظی مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست گیلان
محمدعلی صدیق عربانی طی پیامی از زحمات و تلاش های خبرنگاران رسانه های استان در پوشش خبری برنامه ها و فعالیت ها و اخبار محیط زیست گیلان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان متن پیام بدین شرح است ؛

بسمه تعالی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

به لطف خداوند متعال پس از قریب ده سال خدمت به یاد ماندنی در اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان و در پایان این دوره پر فراز و نشیب بر خود واجب می دانم تا از همه کسانی که در این مسیر یاری ام کردند سپاسگزاری نمایم.

فرصتی است تا از زحمات همکاران خوب و پرتلاشم در اداره روابط عمومی و مجموعه همکارانم در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان قدردانی کنم. همچنین از همکاری سازمانهای مردم نهاد، روابط عمومی دستگاههای اجرایی،اصحاب رسانه، عکاسان خبری و بویژه خبرنگاران فهیم و آگاه که بدون هیچ چشمداشتی اخبار محیط زیست را پیگیری و منتشر می کردند از صمیم قلب تشکر کنم. ایمان دارم اگر یاری و همکاری بی منت خبرنگاران عزیز و همکاران خوبم نبود هرگز نمی توانستم جایگاه روابط عمومی را از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء داده و موفق به کسب چندین عنوان کشوری شوم.

از همه عزیزان بدلیل برخی کوتاهی ها و عدم اقبال در جبران زحماتشان عذرخواهم. هر چند که ارزش این همکاری در زبان و قلم نمی گنجد.

امیدوارم روزهای بهتری در انتظار همه ما و محیط زیست کشور محبوبمان ایران عزیز باشد و مشکلات عدیده این حوزه و حوزه های مختلف هر چه زودتر رفع شود.

 

 محمدعلی صدیق عربانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز