انتشارفراخوان طراحی تمبر با محوریت«سپید‌بالان»

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۹۹۲۱
انتشارفراخوان طراحی تمبر با محوریت«سپید‌بالان»
فراخوان طراحی تمبر شخصی«سپید بالان» با همراهی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان انتشاریافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این فراخوان تاکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و هم‌چنین، نگاهی‌ویژه به پرورش استعداد‌های آینده‌سازان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایاندن هرچه‌بهتر فداکاری و ازخود‌گذشتگی جهاد‌گران عرصه‌ی سلامت کشور‌دارد.

برهمین‌اساس، «بهداشت فردی و اجتماعی» «فداکاری و ازخود‌گذشتگی کادردرمانی» و «چگونگی پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی»، از موضوع‌های محوری این فراخوان است که هم‌زمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست، برای مخاطبان گروه‌های سنی 7 تا 11 سال، 11 تا 14 سال، 15 تا 18 و 19 سال به بالا، منتشرشد.

این درحالی‌است که کیفیت تصویر حداقل300 dpi  و برخوردار از مفاهیم بصری  و قابلیت اندازه‌گذاری 5 در 5 سانتیمتر، از شرایط شرکت درمسابقه اعلام‌شده‌است.

تکمیل فرم ثبت‌نام و ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، سن، عنوان‌اثر، نشانی دقیق پستی و ارسال یک نسخه از تصویردر قالب jpeg   و psd ازدیگر شرایط شرکت در این مسابقه محسوب‌می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر 3 اثر خود را شماره‌گذاری و تا 30 آذرماه 1399 به ایمیل روابط عمومی کانون ‌گیلان به آدرسgil.kaniinparvaresh@yahoo.com  یا درقالب لوح‌فشرده به‌نشانی:‌رشت،‌ میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان ارسال‌کنند.

یادآور‌می‌شود، شرکت‌ملی پست در خصوص بررسی تصاویر ارسالی و مطابقت آن با استاندارد‌ها و قوانین کشور مختاربوده و امتیاز بهره‌برداری مادی و معنوی از تصاویر، دراختیار کمیته مشترک اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان قرار‌می‌گیرد.

شایان‌ذکر است، آثار ارسالی دی ماه 1399 داوری و از خالقان آثار برگزیده در دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل‌می‌شود.

 

نظر شما