پیام تبریک مدیرکل ورزش وجوانان گیلان به مناسبت روز ملی پاراالمپیک و روز جهانی نابینایان

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۳۶۲۷
پیام تبریک  مدیرکل ورزش وجوانان گیلان به مناسبت  روز ملی پاراالمپیک و روز جهانی نابینایان
مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در پیامی روز ملی پارالمپیک و روز جهانی نابینایان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان در پیامی روز ملی پارالمپیک و روز جهانی نابینایان  را تبریک گفت  .متن پیام بدین شرح است :

روز ملی پارالمپیک و روز جهانی نابینایان  از جمله روزهایی است که می‌توان نام‌هایی از جمله روز ملی توانستن، روز ملی اراده و روز ملی امیدواری را نیز بر آن نهاد.

آنچه امروز را برای جامعه ایران مهم می‌سازد، افتخاراتی است که ورزشکاران پارالمپیکی برای این مرز و بوم رقم زده اند. در ادوار گذشته بازی های پارالمپیک و پارا آسیایی، پرچم سه رنگ ایران با اراده و عزم این دلیر مردان و دلیر زنان بارها به اهتزار درآمده و آنها مایه افتخار وطن شده‌اند.

ایران به ورزشکاران پارالمپیکی خود افتخار می‌کند و ۲۴ مهر روزی است که به آنان تعلق دارد. افرادی که با وجود مشکلات و سختی‌هایی که بر سر راهشان قرار دارد، با تکیه بر عزم، اراده و امیدواری، موانع را پشت سر نهاده و برای کشورشان افتخار آفریده‌اند.

بر این روز می‌توان نام‌های دیگری چون روز ملی توانستن، روز  ملی اراده و روز ملی امیدواری، گذاشت. چون آنها در سال‌های گذشته نشان داده اند که با اراده و امیدواری، توانسته‌اند به قلل موفقیت و افتخار دست یابند.

ضمن تبریک روز ملی و هفته پارالمپیک، به ورزشکاران، قهرمانان و افتخارآفرینان معلول و جانباز کشورمان و خصوصا ورزشکاران گیلانی  که سرمایه ملی محسوب می شوند به این عزیزان خدا قوت گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون برای جامعه ورزشی معلولان وجانبازان مسئلت می نمایم و امیدوارم توفیقات و درخشندگی جامعه پارالمپیک ایران و گیلان هم چون گذشته و حتی بهتر از آن مایه غرور و افتخار ایران اسلامی در سراسر دنیا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه پیام عنوان کرد ، امام علی (ع) فرموده اند : چشم ها هرگز خداوند را نمی بیند ولی دل ها با ایمان درست خدا را می یابد.

روز عصای سفید آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد .

با تبریک این روز به جامعه بزرگ روشندلان ، سلامت و سعادتمندی همه نابینایان و کم بینایان و بویژه عزیزان ورزشکار و جامعه بزرگ ورزش نابینایان و کم بینایان استان گیلان که در کسب مقامهای متعدد در کشور پیشرو هستند را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز