در پی دستور استاندار گیلان انجام شد؛

نظارت جدی فرمانداران بر مسدودسازی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی گیلان

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۳۶۸۷
نظارت جدی فرمانداران بر مسدودسازی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی گیلان
در پی دستور نماینده عالی دولت در گیلان، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی در مناطق مختلف استان مسدود شده و فرمانداران نیز نظارت جدی بر انجام این مهم دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در پی دستور دکتر زارع استاندار گیلان مبنی بر مسدود شدن بوستان‌ها ، مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف استان و تأکید به فرمانداران برای نظارت بر استمرار این تعطیلی ها، این مسدودسازی از شب گذشته (چهارشنبه) صورت گرفته و امروز نیز با جدیت در حال انجام است.

محمود صوفی فرماندار سیاهکل در این باره اظهار داشت: پس از ابلاغ استاندار گیلان مبنی بر مسدود شدن همه تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی گیلان، از روز گذشته اماکن تفرجگاهی شهرستان تعطیل و به مدیران آنها تأکید شده نسبت به تعطیلی مراکز تحت مدیریت خود اقدام کنند.

مهدی مظفری فرماندار رودسر نیز بیان کرد: روز گذشته به تمامی شهرداران و بخشداران شهرستان ابلاغ شد تا نسبت به تعطیلی مراکز تفریحی و تفرجگاهی اقدام کنند ضمن آنکه از مدیران شهرستانی دستگاه های اجرایی نیز خواسته شد تا ضمن نظارت بر اجرای دستورالعمل مذکور در بخش های زیر مجموعه خود ، با متخلفان برخورد لازم را انجام دهند.

هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار نیز گفت: ضمن تعطیلی و مسدودسازی اماکن تفرجگاهی شهرستان ، به مسئولان مراکز تفریحی خصوصی تاکید شده نسبت به تعطیلی و انسداد مجموعه خود اقدام نمایند.

رحیم حیدری فرماندار لنگرود نیز عنوان داشت: بنا به دستور استاندار گیلان مبنی بر تعطیلی مراکز و اماکن تفرجگاهی استان، طی ابلاغی به شهرداران و بخشداران شهرستان نسبت به اجرای مفاد این ابلاغیه اقدام شد و هم اکنون تمامی پارک ها، بوستان ها، سواحل و نیز دیگر مراکزی که امکان تجمعات انسانی دارند، تعطیل است.

عباس صابر فرماندار آستارا نیز اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دهیاران، بخشداران و شهرداران اعلام شد تا نسبت به اجرای مفاد ابلاغیه اقدام کنند ضمن آنکه با فرماندهی انتظامی شهرستان جهت حضور در مراکز یاد شده و تذکر بموقع به متخلفان، هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وحید پورحضرت فرماندار ماسال نیز می‌گوید: عملیات مسدودسازی پارک ها و بوستان های شهری و روستایی آغاز شده و راه دسترسی به ییلاقات این شهرستان نیز با استقرار نیروهای نظامی و انتظامی محدود است.

از آنجایی‌که سفر یکی از مهمترین عوامل انتقال کروناست؛ از هم‌وطنان درخواست شده ضمن استفاده از اقلام مراقبتی به‌خصوص ماسک و رعایت توصیه‌های بهداشتی، از انجام اقداماتی همچون سفر که موجب شیوع بیشتر ویروس می شود، خودداری به عمل آورند.

در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته و بیشتر بیمارستان ها، درگیر ارائه خدمت به بیماران مبتلا هستند؛ دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز اعلام کرده که همه مناطق استان آلوده به ویروس است. 

 

نظر شما