اعلام آمادگی فرماندار جهت پشتیبانی از مرکز نگهداری کودکان خیابانی رشت

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۵۶۳۷
اعلام آمادگی فرماندار جهت پشتیبانی از مرکز نگهداری کودکان خیابانی رشت
فرماندار شهرستان رشت در بازدید از مرکز نگهداری کودکان خیابانی استان گیلان، از آمادگی فرمانداری جهت حمایت و پشتیبانی از فعالیت های این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح اللهی  در بازدید از مرکز نگهداری کودکان خیابانی استان گیلان با تقدیر از متولیان این مرکز، گفت: این اقدام خیرخواهانه با هیچ کار خیر دیگری قابل قیاس نیست چرا که شما قرار است کودکانی که به لحاظ روحی و اجتماعی آسیب دیده اند را پشتیبانی و برای آینده پرورش دهید.

وی با بیان اینکه هدایت و پرورش انسان ها به طور کلی کاری بسیار پیچیده و سخت است، افزود: برطرف کردن آسیب های وارده به این کودکان و آماده سازی آنها برای نقش آفرینی فعال و سازنده در آینده کشور امری بسیار پیچیده و حیاتی است.

فرماندار رشت با اعلام آمادگی جهت حمایت و پشتیبانی از فعالیت های این مرکز، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری ویژه مشکلات این مرکز، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان رشت و استان گیلان باشیم.

در ادامه این نشست حسین احمد دوست از موسسین و اعضای هیئت امنای موسسه خیریه حامی شایسته ما، ضمن تشریح عملکرد این مرکز، گفت: مرکز نگهداری کودکان خیابانی رشت به عنوان تنها مرکز کودکان خیابانی استان گیلان محسوب می شود که با مشارکت و همکاری موسسه خیریه حامی شایسته ما و اداره  بهزیستی اداره می شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی این مرکز از قبیل در اختیار نداشتن فضای مناسب، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و پشتیبانی همه مسئولان ذیربط بتوانیم، این مسیر سخت را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

 

نظر شما