مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

امدادرسانی به ۶ حادثه دیده طی ۴ حادثه در ۲۴ ساعت گذشته

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۵۷۳۸
امدادرسانی به ۶ حادثه دیده طی ۴ حادثه در ۲۴ ساعت گذشته
سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به ۶ حادثه دیده طی ۴ حادثه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به انجام ۴ عملیات امدادرسانی طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف گیلان توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، بیان کرد:  به مصدومان ۳ حادثه واژگونی و تصادف وسایل نقلیه و واژگونی یک فروند قایق ورزشی طی ۴ فقره عملیات امدادرسانی شده است.

غلامی با اشاره به انتقال یک مصدوم در پی واژگونی موتور سیلکت در محور لنگرود به لاهیجان، اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت که ساعت ۲۱:۴۱ دقیقه روز گذشته در محور لنگرود به لاهیجان منطقه دیزبن رخ داد، سرنشین آن مصدوم شد که پس از عملیات امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر جهت انجام اقدامات اولیه، مصدوم توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با خودروی رانا در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر اذعان داشت: برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با خودروی رانا، در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر منطقه لاکوژده نیز ۱ مصدوم بر جای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر اقدامات اولیه بر روی مصدوم صورت گرفت.

غلامی از واژگونی یک فروند قایق ورزشی در انزلی خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۵:۵۷ دقیقه روز گذشته در بندرانزلی و در تالاب غازیان رخ داد، یک فوتی برجای گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین به واژگونی یک دستگاه خودروی ایسوزو در ساعت ۰۸:۰۱ دقیقه روز گذشته اشاره کرد و گفت: این حادثه که در محور صومعه سرا به ضیابر منطقه کلیدبر رخ داد یک مصدوم بر جای گذاشت و پس از اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اقدامات لازم بر روی مصدوم صورت گرفت.

سیاوش غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

photo_2020-10-20_13-58-49 (2)

photo_2020-10-20_13-58-46

photo_2020-10-20_13-58-49

نظر شما
پرونده ویژه