مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

افزایش ۷۴هزار متر مربع فضای ورزشی گیلان در سه سال اخیر

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۷۳۲۵
افزایش ۷۴هزار متر مربع فضای ورزشی گیلان در سه سال اخیر
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزایش فضای ورزشی استان گیلان در سه اخیر را 74 هزار متر مربع عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش  در نشست با چند تن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به مشکلات حوزه ورزش به ویژه در تخصیص اعتبار ، گفت : کاهش اعتبار به ویژه در شرایط کرونایی سبب شد فقط 13 درصد اعتبارات ورزش استان تخصیص یابد.

مریم بخشی ، افزایش فضای ورزشی استان در سه سال اخیر را 74 هزار متر مربع اعلام کرد و افزود : هم اکنون سرانه فضای ورزشی گیلان 53 صدم متر مربع و پایین تر از میانگین کشوری است.

وی همچنین از اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی کمک بیش از پیش در جذب اعتبارات قانونی برای توسعه ورزش استان و حمایت از باشگاه های ورزشی به ویژه تیم های فوتبال استان را خواستار شد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در  این نشست که  مدیرکل ، معاونان و مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند  ، بااشاره به نقش تاثیرگذار ورزش در حفظ سلامت جسم و روان جامعه و شهروندان ، گفت : هر یک از دو حوزه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی نقش و اهمیت خاص خود را داشته و باید در هر دو حوزه با برنامه ریزی و تلاش به اهداف مورد نظر دست یافت.    

احمد دنیامالی ، با تاکید بر افزایش همگرایی در حوزه ورزش قهرمانی و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان نخبه ورزشی ، افزود : جایگاه استان در حوزه ورزش به ویژه در رده های جهانی و المپیک می تواند چشم انداز آینده را مشخص کند.

وی با اشاره به اهمیت کسب سهمیه المپیک ازسوی ورزشکاران استان در رشته های مختلف  خاطرنشان کرد : حضور در المپیک از اهمیت بالایی برخوردار است اما مهمتر از آن ، رسیدن به سکوهای برتر و گرفتن مدال رشته های المپیکی و پارالمپیکی است.

photo_2020-10-23_14-22-36

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز