کاراته کاهای گیلانی با اهدای خون بهار زندگی را هدیه کردند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۸۱۳۰
کاراته کاهای گیلانی با اهدای خون بهار زندگی را هدیه کردند
مربیان و داوران کاراته استان گیلان در ماه ربیع الاول ، بهار ماهها و همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز بهار امامت امام زمان (عج) در اداره کل انتقال خون استان گیلان حضور بهم رسانده و با اهدای خون زندگی بخش شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این حضور آریامن قویدل داور بین المللی کاراته و سرپرست سابق هیات کاراته استان گیلان ، عبدالله میلانچی رییس سبک کاراته شیتوریو هایاشی استان گیلان بهمراه جمعی از مربیان و داوران سبک فوق  در امر اهدای خون مشارکت کرده و بهار زندگی را به بیماران نیازمند به خون  بخشیدند.

دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان در این دیدار با بیان اینکه ورزشکاران سفیران فرهنگی جامعه هستند گفت : ورزشکاران در ایام شیوع کرونا ورزش را به خانه های مردم بردند تا سلامت جامعه را افزایش دهند ودر هفته تربیت بدنی و ورزش با اجرای برنامه های متنوع ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی پیام آور سلامتی و نشاط بودند و لازم می دانم این هفته را به جامعه ورزش و جوانان استان گیلان تبریک و خدا قوت عرض نمایم .

وی ضمن دعوت از جامعه پهلوان و قهرمان پرور ورزش به مشارکت در امر اهدای خون و نجات جان بیمار افزود : ورزشکاران با تعهد اجتماعی نقش موثری در ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه دارند و مشارکت آنها می تواند به خوبی فرهنگ اهدای خون در جامعه را گسترش دهد.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان با اشاره به اینکه ورزشکاران نقش تأثیرگذاری در سلامت جامعه عهده‌دار هستند، گفت  : یقینا حضور آنان در امر خداپسندانه اهدای خون و فرآورده های خونی، پلاکت فرزیس و سلولهای بنیادی اثبات می‌کند که ورزشکاران علاوه بر تضمین سلامتی خود و جامعه از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نیستند.

 

9

1

2

3

4

5

6

7

8

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز