استاندار گیلان:

با استفاده از خرد جمعی، راهکارهای بهتری برای پیشبرد امور اتخاذ می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۰۶۷۹
با استفاده از خرد جمعی، راهکارهای بهتری برای پیشبرد امور اتخاذ می‌شود
استاندار گیلان گفت: با استفاده از خرد جمعی و بهره گیری از مشورت های لازم، راهکارهای بهتری برای پیشبرد امور اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (شنبه) در آیین معارفه حسین اسماعیل پور با تبریک هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) ، آن حضرت را به تعبیر قرآنی دارای خلقی نیکو عنوان و بیان کرد: سیره و سلوک نبی مکرم اسلام برای همگان الگوست.

 وی ادامه داد : همه در هر جایگاهی که قرار داریم چنانچه فضایل پیغمبر اکرم و دیگر بزرگان دین را مدنظر قرار دهیم ، به طور قطع برکات الهی نصیب ما می شود.

 استاندار گیلان با اشاره به ضرورت اتخاذ راهکارهای مناسب مدیریتی برای رفع مشکلات و تنگناها ، استفاده از خرد جمعی را مهم خواند و افزود: هر اندازه که در تصمیم گیری ها با دانش بیشتری حرکت کنیم، موفق تر خواهیم بود.

 دکتر زارع جایگاه مشاور را برای مدیران اثربخش دانست و با تصریح اینکه به نقش مشاور در پیشبرد امور اعتقاد دارم ، گفت : مشاور در ارائه مشورت های لازم برای اتخاذ تصمیمات مناسب، نقش موثری دارد.

 در این آیین که معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیران کل دفتر ، حراست و بازرسی استانداری و مشاور استاندار در امور روحانیت نیز حضور داشتند؛ حکم انتصاب اسماعیل پور توسط استاندار گیلان به وی اعطا شد.

گالری_0

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز