تصویب ایجاد ۴ طرح و تکمیل تاسیسات گردشگری در گیلان

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۱۰۳۵
تصویب  ایجاد ۴ طرح و تکمیل تاسیسات گردشگری در گیلان
رضا حسن پور معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان گیلان گفت: به منظور رونق اقتصاد گردشگری و حمایت از ایجاد تاسیسات گردشگری مناسب، با پرداخت تسهیلات برای ایجاد ۲ طرح گردشگری و ۲ متمم برای تاسیسات در حال ساخت موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری بررسی طرح های اشتغال روستایی روز 11 آبان در دبیرخانه سامانه کارا استان گیلان برگزار و ۴ طرح ایجاد و تکمیل تاسیسات گردشگری به منظور دریافت تسهیلات بانکی در این جلسه مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رضا حسن پور معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: به منظور رونق اقتصاد گردشگری و حمایت از ایجاد تاسیسات گردشگری مناسب در سطح استان، با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت از محل سامانه کارا (اشتغال روستایی) ۱ مجتمع گردشگری، ۱ واحد بوم گردی و ۲ مورد متمم تسهیلاتی برای واحد های بوم گردی مجموعا به مبلغ  ۳۷ میلیارد ریال موافقت شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان گفت: « پیش بینی می شود با اجرای طرح های فوق زمینه ی اشتغال برای حداقل ۵۰ نفر ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز