استاندار گیلان در حاشیه نخستین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور وزیران کشور و بهداشت مطرح کرد؛

تأکید بر ضرورت تقویت دولت الکترونیک برای کاهش اجتماعات انسانی / تمامی دستگاه‌ها ملزم به تقویت زیرساخت‌های لازم هستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۱۸۱۱
تأکید بر ضرورت تقویت دولت الکترونیک برای کاهش اجتماعات انسانی / تمامی دستگاه‌ها ملزم به تقویت زیرساخت‌های لازم هستند
استاندار و رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت: برای افزایش انسجام ، شتاب در اجرای تصمیمات و نیز کاهش اجتماعات انسانی، بر تقویت دولت الکترونیک تاکید داریم و تمامی دستگاه ها ملزم هستند پیرامون کاهش میزان حضور مراجعان، با تقویت زیرساخت‌های لازم و استفاده از دولت الکترونیک و شبکه دولت، اقدامات جدی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه نخستین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور وزیران کشور و بهداشت، معاونان وزیر کشور، مسئولان کمیته های ستاد ملی و دبیران کارگروه‌های مناطق و نیز استانداران و رئیسان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت ارتباط تصویری برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی برگزاری جلسه هفته گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رهبر معظم انقلاب و پیرو آن دستور رئیس جمهوری مبنی بر تشکیل قرارگاه مبارزه با این بیماری با مسئولیت وزیر کشور، امروز نخستین جلسه با حضور استانداران و رئیسان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

وی هماهنگی، نظارت بر اجرای تصمیمات ستاد ملی و پیگیری روند اجرا در سطح استان ها را از مهمترین مسئولیت های این قرارگاه عنوان و خاطرنشان کرد: هم اندیشی های خوبی در این جلسه برای پیشبرد تصمیمات ستاد ملی در سطح کشور و استان ها انجام گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: برای افزایش انسجام ، هماهنگی ها و شتاب در اجرای تصمیمات و انجام امور، بر تقویت دولت الکترونیک تاکید شد.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت: در این جلسه همچنین راهکارها و مولفه های مختلف درخصوص کاهش اجتماعات انسانی به عنوان عاملی مهم در شیوع این بیماری مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار گیلان ادامه داد: براین اساس مقرر شد به شهرداری ها ابلاغ شود تا در مدتی معین، پیرامون کاهش میزان حضور مراجعان با تقویت زیرساخت‌های لازم و استفاده از دولت الکترونیک و شبکه دولت، اقدام جدی صورت گیرد.

دکتر زارع خاطرنشان کرد: این موضوع، محدود به شهرداری ها نیست و سایر دستگاه های اجرایی نیز باید در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

 

asli

IMG_4778

IMG_4785

گالری_0

نظر شما