بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت ۱۳ آبان

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۱۹۱۸
بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت ۱۳ آبان
اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اداره کل ورزش و جوانان گیلان در بیانیه ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز 13 آبان ، در پیامی از جامعه ورزش و جوانان خواست در این همایش همچون گذشته حضور پرشور داشته باشند .

واکاوی و بازخوانی هرچند باره یک حکایت تاریخی که با ایمان و اعتقاد ملتی عجین شده باشد و برآیند این کنش عدالت خواهانه اقتدار و شکوه بنیانی فرهنگی ومتعالی را ترسیم کند، همه دربرکشیدن و بلندآوازگی نسلی نو پا به نام دانش آموزکه در13 آبان ماه سال 1358 خانه پوشالی استکبار را تسخیر کردند،  نقشی انکار ناپذیرخواهد داشت.

این روز بی بدیل درتاریخ سرزمینی چنین کهن و دین باورمحصول برون داد اندیشه ای است که هم آوا با آرمان بلند خمینی کبیردر همیشه ی دوران ها بر تارک ملت سلحشور ایران اسلامی خواهد درخشید.

بدین سان جامعه ورزش استان گیلان با کمال سرافرازی و سربلندی ضمن بزرگداشت این روزتاریخ ساز که لرزه براندام استکبار جهانی انداخته است و در همین راستا نیزشور وغروری پایان ناپذیررا دربین آحاد جامعه متبلور ساخته ، با حضورخود در همایش روزملی مبارزه با استکبار جهانی وفاداری خود را به آرمان های ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی اعلام خواهد کرد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز