دستگیری ۶ قمارباز در لاهیجان

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۳۵۱۷
دستگیری ۶ قمارباز در لاهیجان
فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: 6 قمارباز در یک واحد مسکونی حین قماربازی دستگیر شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "قاسم جانعلی پور"در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک واحد مسکونی در یکی از روستاهای بخش رودبنه اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش رودبنه با انجام تحقیقات نامحسوس و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل اعلامی اعزام شدند.

 این مقام انتظامی به دستگیری 6 نفر حین قماربازی، کشف آلات و ادوات قمار و 5 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این مکان اشاره کرد.

 سرهنگ جانعلی پور با بیان اینکه میانگین سنی متهمان دستگیر شده، 25 تا 35 سال است تصریح کرد: تمامی متهمان دستگیر شده دارای سابقه دستگیری در زمینه مواد مخدر و سرقت هستند که این مسئله نشان دهنده تاثیرگذاری اعتیاد و مواد مخدر بر سایر ناهنجاریهای اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز