فرماندار رشت تاکید کرد؛

هم افزایی و همدلی مسئولان در راستای رفع مشکلات شهر رشت

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۴۶۰۲
هم افزایی و همدلی مسئولان در راستای رفع مشکلات شهر رشت
فرماندار رشت تاکید کرد: رفع مسائل و مشکلات شهر رشت در سایه همدلی و هم افزایی امکانپذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی فتح اللهی فرماندار رشت  در دیدار با  شهردار رشت با تبریک انتخاب وی از سوی اعضای شورای شهر رشت، اظهار داشت: بسیار خرسندم که شخصی با تجارب ارزنده در بخش های مختلف مدیریتی شهرستانی و استانی بر مصدر مدیریت شهر رشت به عنوان بزرگترین شهر شمال کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل مختلف حوزه شهری شهرستان رشت، تصریح کرد: اگر به معنای اساسی پیگیر رفع مشکلات شهری  هستیم، باید به دنبال اعمال مدیریت واحد شهری و توسعه اختیارات شهرداری های باشیم.
 
فرماندار رشت بابیان اینکه شهرداری از جمله دستگاه هایی است که خدمات آن در لحظه برای عموم مردم قابل لمس و مشهود است، افزود: با توجه به اینکه جمعیت اعظم مردم شهرستان رشت در شهر رشت زندگی می کنند و بسیاری از مردم استان نیز جهت پیگیری مسائل روزمره خویش از شهر رشت خدمات دریافت می کنند، همه دستگاه های اجرایی باید به شهرداری رشت در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کمک کنند.
 
شهردار رشت نیز در این دیدار با بیان اینکه رفع مشکلات شهر رشت نیازمند همراهی و کمک همه عزیزان است، تاکید کرد: اداره شهر رشت با  جمعیتی حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، نیازمند مشارکت و کمک سایر دستگاه های اجرایی است.
 
محمد احمدی با اشاره به پروژه احداث دستگاه زباله سوز بیان کرد: این پروژه متعلق به کل استان گیلان است و نیازمند مساعدت ویژه دولت برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه هستیم.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل و همدلی بتوانیم آثار خوبی برجای گذاشته و بهترین ها را برای مردم رقم زنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز