دستگیری سارق لوازم داخل خودرو حین سرقت در لاهیجان

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۷۱۷۰
دستگیری سارق لوازم داخل خودرو حین سرقت در لاهیجان
فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو حین سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "قاسم جانعلی‌پور" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو ‌در سطح شهرستان لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌‌ شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته، سرنخ‌هایی از سارق این پرونده‌ها به دست آمد.

وی در ادامه روند رسیدگی، ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان حین گشت‌زنی نامحسوس به فردی که شباهت زیادی به متهم مورد نظر داشت، مشکوک شده و وی را تحت نظر قرار دادند بیان داشت: در نهایت متهم حین سرقت لوازم از داخل یک دستگاه خودرو دستگیر شد.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: متهم 37 ساله در تحقیقات پلیس به 10 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان لاهیجان اعتراف کرد و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس را در مورد پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز