رئیس پلیس راه استان گیلان ؛

تعامل با استان‌های همجوار برای مدیریت ترافیک در هنگام بارش برف، بسیار حیاتی است

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۹۲۷۲
تعامل با استان‌های همجوار برای مدیریت ترافیک در هنگام بارش برف، بسیار حیاتی است
رئیس پلیس راه استان گفت: برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، اعمال محدودیت و ممنوعیت ‌ترافیکی و تعامل با استان‌های همجوار، بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "جاور صفاری" در جلسه هم‌اندیشی طرح زمستانی سال جاری که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد، هدف از اجرای این نشست را هم‌اندیشی برای اعمال مدیریت واحد در مواقع اضطراری، ایجاد هماهنگی بین سازمان‌های دخیل در اجرای طرح و هم‌افزایی برای ارتقاء کیفیت طرح زمستانی سال 99 عنوان کرد.

وی وحدت رویه، همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان را ضرورت انکارناپذیر در اجرای موفق این طرح دانست و اظهارداشت: مدیریت ترافیک، اطلاع‌رسانی به موقع اعمال محدودیت‌های ترافیکی، خدمات‌رسانی به مسافران مانده در وضعیت‌های نامساعد جوی، ممنوعیت‌های تردد و راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در گردنه‌های ترافیکی، باید به صورت ویژه در دستور کار همه دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

این مقام انتظامی افزود: تبادل تجربیات برای اعمال مدیریت منسجم در زمان بارش برف برای جلوگیری از انسداد جاده‌های مواصلاتی و کمک‌رسانی به ‌موقع به هموطنان حائز اهمیت است.

سرهنگ صفاری با تاکید بر پوشش شبانه‌روزی سه گردنه برف‌گیر پر تردد استان در طرح زمستانی سال‌ جاری اذعان داشت: پوشش ترافیکی محورهای برف‌گیر با توجه به تجارب سال‌های گذشته در سایر محورهای کوهستانی و همچنین جلگه‌ای نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان گفت: برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، اعمال محدودیت و ممنوعیت ‌ترافیکی و تعامل با استان‌های همجوار، بسیار مهم و حیاتی است.

 

 

نظر شما