دست رد پلیس لاهیجان به رشوه

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۹۲۸۷
دست رد پلیس لاهیجان به رشوه
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه 16 میلیون و 500 هزار ریالی مامور وظیفه‌شناس کلانتری 11 شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین محمدپور" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 شهرستان لاهیجان حین اجرای حکم تخلیه ملکی، موفق به کشف 22 گرم موادمخدر از نوع شیشه شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهم 43 ساله که پیش از حضور پلیس، در حال بسته‌بندی موادمخدر بود، فرصت اختفاء آن را نیافته و در نهایت پس از درگیری با ماموران و تلاش ناموفق جهت امحاء موادمخدر، دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به منظور تعویق اجرای حکم، رهایی از پیگرد قضائی و آزادی غیرقانونی مبلغ 16 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران انتظامی پیشنهاد داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد، مراتب صورتجلسه و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی 197 در میان بگذارند.

 

نظر شما