جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا گیلان ؛

تعطیلی کامل ادارات غیر خدمات رسان در شهرهای رشت و رودبار/ بیشتر شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۴۷۰۰
تعطیلی کامل ادارات غیر خدمات رسان در شهرهای رشت و رودبار/ بیشتر شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند
محمود قاسم نژاد جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا گیلان در گفتگویی در خصوص تعطیلی ادارات استان گفت : ادارات و نهادهای شهرهای رشت و رودبار به غیر از ادارات خدمات رسان ، امدادی و حاکمیتی به طور کامل تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمود قاسم نژاد معاون استاندار و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا گیلان در گفتگویی اظهار داشت : خوشبختانه در استان گیلان بجز شهرهای رشت و رودبار بقیه ی شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند که بسیاری از مشاغل و ادارات در آن شهرستانها میتوانند فعالیت خود را تقریبا به صورت رویه قبل ادامه داده و ارایه خدمت کنند.

وی افزود : اما بخشنامه ی تعطیلی ادارات که از سوی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و معاون رییس جمهور در مصاحبه اعلام شده همه ی مشاغل ، کارکنان و ادارات دولتی به غیر از اداراتی که خدمات ضروری انجام می دهند شامل دستگاههای حاکمیتی ،امدادی و درمانی ،نیروهای انتظامی و شهرداری ها ،سایر  ادارات با حداقل نیرو در حد مدیر و معاونین ادارات به طوری که تعطیلی مطلق صورت نگیرد فعالیت خواهند کرد .

قاسم نژاد گفت : این بخشنامه شامل حال تمامی کارکنان رسمی ،پیمانی ،قراردادی و شرکتی در شهرهای قرمز می شود و در شهرهای نارنجی ،ادارات می توانند با یک سوم کارکنان و در شهرهای زرد با دو سوم نیروها می توانند ارایه خدمت کنند.

وی خاطر نشان کرد :  به غیر از دستگاههای امدادی و حاکمیتی که به عنوان گروه ضروری تلقی می شوند در شهرهای قرمز بر اساس این بخشنامه تعطیلی ادارات وجود دارد اما به اختیار ریاست آن دستگاه و نهاد اجرایی می توانند تعداد  اندکی از مسوولین تراز اول آن نهاد برای خدمات ضروری که احیانا ممکن است لازم شود و رخ دهد ،حضور داشته باشند. این اختیار برای رییس آن دستگاه و اداره کل از طریق ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز