فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد؛

کشف انبار احتکار ۸۰ میلیارد ریالی در رشت

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۴۹۳۳
کشف انبار احتکار ۸۰ میلیارد ریالی در رشت
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 48 هزار بسته انواع پوشک احتکاری به ارزش 80 میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی"  با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورد با محتکران، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از احتکار مقدار زیادی پوشک بچه در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: پس از اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و محرز شدن صحت موضوع، محل احتکار مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، 48 هزار بسته انواع پوشک بچه احتکاری را کشف کردند، افزود: پوشک‌های کشف شده در بسته‌های 10، 12، 14، 24، 34، 38 و 44 عددی است.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهم 60 ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش این اقلام را 80 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

 

نظر شما