به مناسبت روز نیروی دریایی صورت پذیرفت؛

دیدار فرماندار رشت با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۵۲۸۳
دیدار فرماندار رشت با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت
فرماندار رشت به مناسبت هفتم آذر با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) دیدار و از زحمات جان برکفان نیروی دریایی ارتش تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح اللهی ظهر امروز در دیدار با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی در رشت که به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی انجام پذیرفت با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح کشور از جمله نیروی دریایی ارتش هستیم، خاطرنشان کرد: در مقام عمل قادر به قدردانی  از زحمات و تلاش های جان برکفان نیروی دریایی ارتش نیستیم.

وی ضمن تقدیر از همراهی و نقش سازنده نیروی دریایی ارتش در بحران های مختلف، گفت: نقش آفرینی موثر نیروی دریایی ارتش در بحران های مختلف از قبیل بحران کرونا ستودنی است.
 
فرماندار رشت همچنین با اشاره به نقش محوری این مرکز در آموزش نیروی انسانی حرفه ای برای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان با آگاهی از رشد توانمندی های علمی و تکنولوژیک کشور به دنبال توقف این چرخه هستند و اقدام بزدلانه آنان در  ترور دانشمندان و نخبگان علمی و نظامی کشورمان همچون شهید فخری زاده نیز  در همین راستا انجام می شود.
 
فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی در رشت نیز در این دیدار با تسلیت شهادت شهید فخری زاده، تصریح کرد: امروز نیروی دریایی با افتخار در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و تامین انواع تجهیزات، شاهد پیشرفت های خوبی است.
 
امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استقلال کامل و به دور از  هر گونه وابستگی، با آمادگی کامل  گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راستای دفاع از این مرز و بوم و تامین امنیت خطوط مواصلاتی دریایی کشور است.
 
وی اشاره به نقش محوری و سخت استانداری و فرمانداری در راستای تامین امنیت و رفع مشکلات معیشتی مردم و مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: در چنین شرایطی که همه نگاه ها به سمت شما است، ضمن آرزوی توفیق، آمادگی داریم از ظرفیت های موجود جهت کمک به رفع مشکلات شهرستانی بهره بگیریم.

IMG_20201128_210310

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز