مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

ورزش تاثیر زیادی در توانمندسازی معلولین دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۵۵۴۶
ورزش تاثیر زیادی در توانمندسازی معلولین دارد
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان در دیدار با مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : ورزش تاثیر زیادی در توانمندسازی معلولین دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در دیدار با مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : باید تلاش و مدال آوری ورزشکاران جانباز و معلول که با تلاش و مدال آوری باعث به احتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات متعدد می شود ، ارج نهاد.

وی به تاثیر زیاد ورزش در توانمند سازی معلولین و تاکید بر ورزش قهرمانی افزود: ورزش باعث افزایش اعتماد به نفس معلولین می شود و همچنین در جهت تسریع روند بهبود اختلالات جسمی تاثیر بسزایی دارد.مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه افزود: به منظور رفع مشکلات و دغدغه های ورزشکاران و قهرمانان جانباز و معلول و پاراالمپیکی باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم و همکاری های لازم را با این عزیزان داشته باشیم.

نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در این نشست حمایت همه جانبه خود را از ورزشکاران پاراالمپیکی اعلام کرد و گفت : معلولیت مانعی برای پیشرفت نخواهد شد و ماقهرمانان زیادی داریم که در سطح جهان حرفی برای گفتن در برابر حریفان خود دارند و جای دارد کمال تشکر و قدردانی را از این عزیزان داشت.

photo_2020-11-29_14-38-07

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز