فرماندار رشت؛

کنترل کرونا در سایه همدلی و همراهی امکان پذیر است

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۶۴۳۸
کنترل کرونا در سایه همدلی و همراهی امکان پذیر است
فرماندار رشت با اشاره به آغاز طرح غربالگری کرونا در راستای شناسایی بیماران کرونایی، خواستار همدلی و همراهی آحاد مردم و مسئولین در راستای کنترل شیوع این بیماری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ «علی فتح اللهی» در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه کاهش این بیماری منحوس نیازمند همکاری و مشارکت همگان است، افزود: بی‌توجهی به این بیماری و سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب از دست دادن بسیاری از هموطنان و همشهری‌هایمان می‌شود.

مهندس فتح اللهی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی در مقابله با کرونا موجب ریشه‌کنی این بیماری می‌شود، افزود: با اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در قالب غربالگری محله به محله، افراد مشکوک شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.
 
وی به نقش سپاه و بسیج در اجرای این طرح اشاره کرد و خاطرنشان کرد: همواره نیروهای مخلص سپاه و بسیج در بحران‌ها، یار و یاور محرومین و دولت بودند که جا دارد از این قشر توانمند تشکر و قدردانی شود.
 
وی به آسیب‌های اقتصادی ناشی از بیماری کرونا اشاره و اضافه کرد: علاوه بر هزینه های درمانی که به خانواده های بیماران کرونایی و دولت تحمیل می شود، اصناف، بازاریان و فعالان حوزه گردشگری و هتل‌داران در این بحران دچار آسیب های اقتصادی جدی می شوند و از همین رو همه باید کمک کنیم تا هر  چه سریعتر این بیماری تحت کنترل در آید.
 
مهندس فتح اللهی افزود: خیرین در زمینه معیشت و کمک به هم نوع و آسیب دیدگان کرونا ویروس همکاری داشته باشند و از این فعالیت نوع دوستانه در این شرایط حاد دریغ نورزند.
 
فرماندار رشت ابراز امیدواری کرد: با همدلی، همکاری و تقویت و ارتقا سلامت جامعه امیدواریم یک بار دیگر شاهد هیاهوی دانش آموزان در مدارس و رفت و آمدهای عادی مردم در بازار و آرامش همیشگی جامعه باشیم.‌

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز