رییس شورای اسلامی شهرستان رشت ؛

انتخابات هیات رییسه این شورا زودتر ار موعد مقرر برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۷۰۱۳
انتخابات هیات رییسه این شورا زودتر ار موعد مقرر برگزار می شود
رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت:انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان رشت روز پنج شنبه سیزدهم آذرماه جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، رئیس شورای شهرستان رشت در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت :  انتخابات هیات رئیسه شورای شهرستان رشت روز پنج شنبه سیزدهم آذرماه جاری زودتر از موعد مقرر (۱۷ دی ماه) و بنا به تاکیدات فرماندار رشت برگزار می شود.

ابراهیم اخوان با بیان اینکه در طول مدت ریاست خود بر شورای اسلامی شهرستان رشت امکان فعالیت تاثیر گذار از وی سلب شده است ، گفت : بنا به قانون ، ریاست و اعضای شورای شهرستان باید در جلسات مرتبط با شهرستان حضور داشته باشند و این در حالی است که از مرداد ماه امسال تا کنون این امکان از بنده سلب شده و این امر به دلیل عنوان کردن گلایه های خود در جلسات می باشد .

وی ادامه داد : قطعا اعضای شورای شهرستان رشت منتخب مردم هستند و باید معضلات حوزه های خود را به گوش مسوولین مافوق برسانند اما متاسفانه این حق از ما گرفته شده است .

اخوان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات روستاهای مختلف در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت : مشخص نبودن حدود مرزی در برخی روستاها امکان ساخت و ساز و فعالیت را از روستاییان گرفته است ، بحث آسفالت معابر نیز از دیگر مشکلات عمده بخشهاست که تمامی این موارد توسط شورای شهرستان باید به سمع و نظر مسوولان ذیربط برسد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با انتقاد از عدم اختصاص قیر به‌ منظور اجرای آسفالت بخش‌های مختلف شهرستان رشت اذعان داشت:متاسفانه طی سه سال و اندی ، قیر برای آسفالت بخش های شهرستان رشت اختصاص پیدا نکرده و شهر خشکبیجار نیز یکی از این شهرهای بی نصیب از قیر بوده است.

وی با بیان اینکه شورای شهرستان رشت بزرگترین پارلمان محلی در استان است :باید از ظرفیت این شورا جهت رفع مشکلات مردم و توسعه شهر استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز