برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۷۳۶۴
برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ" امیر طالبی" در گفتگویی ضمن قدردانی از رانندگانی که محدودیت ها تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و همکاری بسیار خوبی با مجموعه پلیس راهور دارند، اظهار داشت: تعداد معدودی از رانندگان خودروها برای فرار از جریمه نقض محدودیت‌ها اقدام به مخدوش کردن و تغییر ارکان پلاک خودرو می کنند که این اقدام در قوانین کشور عمل مجرمانه و مستوجب مجازات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه دستکاری، مخدوش کردن و یا پوشاندن پلاک وسایل نقلیه به شدت برخورد می‌کند افزود: اگر راننده‌ای با مخدوش کردن و تغییر ارکان پلاک سعی در دور زدن قوانین داشته باشد پلیس ضمن توقیف خودرو راننده متخلف را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره صدور مجوز تردد توسط فرمانداری ها بیان داشت: افرادی که نیاز به تردد در معابر در ایام محدودیت دارند به راحتی می توانند به فرمانداری‌ها مراجعه و مجوز دریافت کنند اما اگر بدون مجوز تردد کنند برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا جریمه برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

سرهنگ طالبی در پایان تصریح کرد: افرادی که اقدام به دستکاری ، مخدوش کردن و یا پوشاندن پلاک وسایل نقلیه نمایند توسط مقام قضایی بر اساس ماده 720 قانون مجازات اسلامی به حبس از6 ماه تا یک سال محکوم خواهند شد.

 

نظر شما