فرماندار رشت در نشست با مسئولان فروشگاه های زنجیره ای، تاکید کرد؛

لزوم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در فروشگاه های زنجیره ای/با توسعه فروش آنلاین، تهدید کرونا به فرصت تبدیل شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۷:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۰۲۱۰
لزوم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در فروشگاه های زنجیره ای/با توسعه فروش آنلاین، تهدید کرونا به فرصت تبدیل شود
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ایجاد تجمع در فروشگاه های زنجیره ای، افزود: توسعه فروش آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای می تواند تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی فتح اللهی در نشست با مسئولان فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت که به منظور ارتقای روند رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در این فروشگاه ها برگزار شد، با بیان اینکه کرونا تمامی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی دنیا رو تحت تاثیر خود قرار داده است، افزود: در چنین شرایط حساسی همه ما باید درقبال جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم تا بتوانیم با سربلندی از این بحران سخت عبور نماییم.

وی با تقدیر از همکاری اکثریت واحدهای صنفی در اجرای طرح محدودیت های کرونایی، گفت: در راستای اجرای این طرح، ۱۵۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.
 
فرماندار رشت با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای ارائه دهنده مایحتاج عمومی مردم هستند و در گروه یک مشاغل کرونایی قرار دارند، خاطر نشان کرد: البته فروشگاه های زنجیره ای، باید ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با اتخاذ تمهیدات لازم از ایجاد تجمع در سطح فروشگاه ها، جلوگیری نمایند.
 
مهندس فتح اللهی با تاکید بر اینکه می توان با خلاقیت لازم، تهدیدات کرونایی را به یک فرصت برای کسب و‌کار ها تبدیل کرد،اظهار داشت: فروشگاه ها با استفاده از ظرفیت های موبایل و اینترنت و اپلیکیشن ها، باید به سمت توسعه فروش آنلاین پیش بروند‌.
 
رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه همه باید رعایت پروتکل های بهداشتی را با جدیت مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: اگر همه نکات بهداشتی را مراعات کنیم، مجبور نخواهیم بود هیچ یک از فعالیت های شغلی را تعطیل کنیم.

 

نظر شما