دولت به دنبال جوانگرایی در بخش های مدیریتی است

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۱۳۰۸
دولت به دنبال جوانگرایی در بخش های مدیریتی است
فرماندار انزلی اظهار داشت : دولت با وجود همه ممانعت ها تلاش خود برای جایگزینی نیروهای جوان در بدنه مدیریتی بکار بست تا اقدامات جوانگرایانه ای را در این حوزه رقم بزند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسماعیل میر غضنفری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان انزلی اظهار داشت : جوانی فرصت انجام کارهای خارق العاده است و حاکمیت باید عرصه را برای بروز این خلاقیت ها فراهم کند،  دولت با وجود همه ممانعت ها تلاش خود برای جایگزینی نیروهای جوان در بدنه مدیریتی بکار بست تا اقدامات جوانگرایانه ای را در این حوزه رقم بزند.

وی خاطر نشان کرد : ما می خواهیم به جوانان اعتماد کنیم و از نظرات و پیشنهادات آنان برای ارتقاء امور بهره بگیریم مشورت با جوانان به معنی استفاده از تفکری نو در کارهاست . تجربه نشان داده بسیاری کارها که با مشورت جوانان صورت گرفته کاربردی تر بوده است .

وی تاکید کرد : در کشوری زندگی می کنیم که به آموزه های اسلامی و دینی و ائمه معصومین (ع) متکی است پیامبر اسلام نیز در جنگ ها از نیروهای جوان برای هدایت ارتش اسلام بهره می گرفت همانطور که در هشت سال دفاع مقدس سرداران جوان کشورمان حماسه آفرینی کردند و رشادتهایشان در تاریخ ایران اسلامی ماندگارشد.

وی سپس خواستار برگزاری نشستی مشترک و جلسه پرسش و پاسخی با حضور جوانان و رسانه های ارتباط جمعی در شهر انزلی شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی نیز در این جلسه اظهار داشت : در حوزه ورزش و جوانان با هماهنگی جوانان ورزشکار و نخبگان ورزشی در این مدت کمک های بسیاری جمع آوری شده و در زمان شیوع ویروس کرونا بسته های معیشتی با هزینه ای حدود دو میلیارد تومان تهیه و در بین شهروندان این شهر توزیع شد .

حمید قهرمانی تاکید کرد : همچنین امسال هزینه برگزاری مراسم بزرگداشت زنده یاد سیروس قایقران نیز صرف تهیه بسته های معیشتی شد .

نریمان یوسفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی نیز در این جلسه گفت : این اداره آمادگی دارد یکی از مدارس بلااستفاده خود را در اختیار خانه جوان شهرستان بندرانزلی قرار دهد .

سعید بابایی عضو جوان ستاد ساماندهی جوانان بندرانزلی نیز از شناسنامه دار کردن اطلاعات نخبگان فرهنگی ، ورزشی و علمی شهر انزلی خبر داد و یاد آور شد : پیگیری اختصاص مکانی برای ایجاد خانه جوان از اقدامات در دست اجرا می باشد .  

وی افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان بندرانزلی حدود 35 جوان نخبه در رشته های علمی ، فرهنگی و ورزشی شهرستان را شناسایی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز