فرماندار رشت در جلسه ستاد مقابله با کرونا، هشدار داد؛

خطر بازگشت وضعیت قرمز کرونایی در صورت سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۱۴۶۰
خطر بازگشت وضعیت قرمز کرونایی در صورت سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی
فرماندار رشت با بیان اینکه تغییر وضعیت شهرستان رشت از قرمز به نارنجی، نتیجه همکاری و همراهی مردم و اصناف است، هشدار داد: کوچکترین ساده انگاری و اهمال، زمینه ساز بازگشت مجدد وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی فتح اللهی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه  وضعیت این شهرستان با همراهی و همکاری مردم از  قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده است، هشدار داد: اگر ساده انگارانه به این تغییر وضعیت نگاه کنیم، باز خطر برگشت به شرایط سخت و وضعیت قرمز وجود دارد.

فرماندار شهرستان رشت  با اشاره به اثرات مخرب اقتصادی کرونا در کشور و استان به ویژه برای  اصناف، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تامین سلامت جامعه  مهمترین اولویت محسوب می شود و اگر سلامت جامعه دچار خدشه شود یقینا همه فعالیت‌ها هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد، باید همه آحاد جامعه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، نسبت به سلامت جامعه مسئولیت پذیر باشند.

وی ادامه داد: همه ما باید با همکاری و همدلی این مرحله سخت را با کمترین تنش‌ و چالش‌، پشت‌سر بگذاریم و بدانیم این مهم با دستور و ابلاغ و تحکم محقق نمی‌شود.

مهندس فتح‌اللهی با اشاره به اجرای طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک اقدام بسیار مهم و اثرگذار، خاطرنشان کرد: اگر کمک کنیم این طرح با موفقیت و در اسرع وقت انجام شود، به خاتمه محدودیت‌ها نزدیکتر می‌شویم و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی می تواند به روال عادی برمی‌گردد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت، اضافه کرد: آمار مبتلایان جدید و تعداد فوتی‌ها و همچنین بستری‌های بدحال همه به منزله هشداری است که باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم. اگر با جدیت به وضعیت نگاه کنیم یقینا از این وضعیت هم عبور می‌کنیم.

مهندس فتح‌اللهی همچنین ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اصناف، گفت: از تلاش اصحاب رسانه هم به دلیل اطلاع‌رسانی و دعوت مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست از زحمات اعضای کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت، تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز