منعقد شد؛

قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک شهرداری رشت

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۱۴۸۸
قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک شهرداری رشت
قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک با ارائه حرکت به سوی تحقق شهر هوشمند الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک شهروندی فی‌ما‌بین هولدینگ ICT فن‌آوا و شهرداری منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ شهردار رشت در این جلسه هوشمندسازی را یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری رشت عنوان کرد و اظهار داشت: ممیزی نوین املاک شهرداری رشت نخستین گام برای تحقق شهر هوشمند است.

محمدرضا احمدی با تاکید بر اینکه مسیر تحقق شهر هوشمند را باهمکاری هولدینگ فن‌آوا تا تحقق این هدف عظیم ادامه خواهیم داد گفت: اجرای طرح‌های مبتنی بر الکترونیک و فناوری سبب می‌شود تا از بروز برخی انحرافات در شهرداری جلوگیری شود‌.

وی توسعه ایجاد شده در کشورهای پیشرفته جهان را نتیجه گسترش فناوری دانست و ابراز داشت: کاهش مراجعات حضوری به شهرداری رشت و ارائه خدمات به صورت الکترونیک رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت و سبب صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

شهردار رشت ایجاد توازن شهری را یکی دیگر از نتایج اجرای پروژه هوشمند‌سازی دانست و تصریح کرد: ایجاد توازن در مدیریت شهری سبب می‌شود تا مناطق کم‌برخوردار و مناطق پربرخوردار به یک اندازه از ارائه خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت نیز در این جلسه اجرای پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک را منشاء بروز تحولات گسترده در شهر رشت دانست و گفت: رشت می‌تواند تا چند سال آینده دوباره به شهر اولین‌ها تبدیل شود.

امیرحسین علوی چابک سازی سازمان شهرداری رشت یکی از فواید اجرای پروژه مذکور دانست و عنوان داشت: هوشمندسازی شهر رشت کمک می‌‌کند تا مردم به صورت برخط و در لحظه بتوانند از خدمات شهروندی بهره‌مند شوند.

رئیس شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره لزوم ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشت اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های هوشمند از بروز فسادهای مالی و اداری در شهرداری جلوگیری می‌کند.

معاون توسعه کسب و کار هلدینگ با بیان اینکه این هلدینگ یکی از بزرگترین مجموعه‌های Ict در سراسر کشور است اظهار داشت: مجموعه هلدینگ‌های فن‌آوا متشکل از ۷ شرکت است که در حوزه‌های نظیر طراحی دکل، هوشمندسازی و ... مشغول به فعالیت است.

مسعود طاهری اطهار کرد: اجرای پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک شهرداری رشت گامی مثبت در تحقق شهر هوشمند است.

مشاور مدیرعامل هولدینگ فن‌آوا با بیان اینکه در راستای انعقاد قرارداد مذکور خدمات نوین شهری در قالبی فناورانه و هوشمند در اختیار مردم قرار می‌گیرد افزود: این پروژه گامی مثبت در تحقق دولت هوشمند است.

جعفریان ارائه اپلیکیشن شهروندی را گام اجرای پروژه هوشمندسازی شهرداری رشت دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان رشت با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند خدمات مانند پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس، پرداخت عوارض شهرداری، پرداخت قبوض و سایر خدمات مرتبط با حوزه شهروندی را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند‌.

نماینده رسمی گروه فن‌آوا نیز در این جلسه اجرای پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک امری حیاتی برای شهرداری رشت دانست و تصریح کرد: این پروژه به افزایش درآمدهای شهرداری کمک خواهد کرد.

رضا سلمانی وصول مطالبات شهرداری رشت را از جمله فواید اجرای پروژه مذکور دانست و گفت: هوشمندسازی شهر و شهرداری رشت زمینه تحولات گسترده‌ای در این شهر را ایجاد می‌کند.

وی لازمه موفقیت طرح مذکور را هماهنگی تمامی بخش‌های شهرداری رشت در راستای اجرای پروژه دانست و عنوان داشت: درگیری با بروکراسی‌های اداری راندمان اجرای پروژه را کاهش می‌دهد.

 

  • 67

6777

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز