مدیر‌کل کانون گیلان اعلام‌کرد؛

آغاز ویژه‌برنامه‌های دوازدهمین هفته پژوهش از امروز

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۴۲۱۹
آغاز ویژه‌برنامه‌های دوازدهمین هفته پژوهش از امروز
مدیر‌کل کانون پرورش فکری استان گیلان ازبرگزاری دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش این مجموعه‌ی فرهنگی با شعار «از مساله‌شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی‌ است)» خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسفندیارضیائی 25 تا 30 آذر1399 را نقطه‌ی پایانی برنامه‌های هفته پژوهش اعلام‌ کرد که از مهرماه سال جاری با انتشار فراخوان و شیوه‌نامه آغازشد.

مدیر‌کل کانون استان گیلان در ادامه، از دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش  با شعار «از مساله‌شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی‌ است)» سخن‌گفت و توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی را ازاهداف این برنامه‌ها عنوان‌کرد.

ارایه‌ی فعالیت‌های پژوهشی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری، برگزاری نشست مجازی اقدام‌پژوهی، از جمله فعالیت‌های  هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان است که در سخنان اسفندیار ضیائی به آن اشاره‌شد.

این مدیر‌فرهنگی هم‌چنین، تجلیل از فعالان و برگزیدگان عرصه‌ی پژوهش را از دیگر برنامه‌های این مجموعه‌ی فرهنگی اعلام‌کرد که با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بر بستر فضای مجازی برگزار‌می‌شود.

گفتنی است، با انتشار فراخوان دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش، در مجموع 20 اثر درقالب اقدام‌پژوهی، مقاله و پژوهش از سوی اعضا، کارشناسان، مربیان و پژوهش‌گران آزاد به واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  ارسال و 8 اثر برگزیده جهت داوری به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال‌شده است.

 

نظر شما