پلمب بیش از یک هزار واحد صنفی متخلف در استان گیلان

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۴۷۵۳
پلمب بیش از یک هزار واحد صنفی متخلف در استان گیلان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از پلمب بیش از یک هزار و 343 واحد صنفی متخلف در سطح استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر آبتین حیدر زاده با اشاره به بازدیدهای انجام شده از ابتدای شیوع کووید19 در استان گیلان ، اظهار داشت ؛ تا کنون بیش از یک هزار و 343 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی تعطیل و پلمب شدند.

وی در ادامه با اشاره به 174 هزار و 289 مورد بازدید،آموزش موارد پیشگیری و کنترل کرونا در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان ، گفت : همچنین ضمن بازدید از 133هزار و 730 اماکن عمومی در مناطق تحت پوشش ، نکات آموزشی به فعالان این مراکز نیز ارایه شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان به طور جدی برخورد می شود، اظهار داشت : در این مدت 861 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و تعداد 482 اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی تعطیل شده اند.

دکتر حیدرزاده یادآور شد : بطور متوسط یکصد تیم بازرسی سلامت محیط و کار در سطح شهرستان های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بسیج مقابله با کووید ‌‌-۱۹و نظارت بر واحد های صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان های پر ازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت، افزود : خوشبختانه مردم همکاری خوبی در خصوص  مقابله با  کرونا دارند و با توجه به فعالیت های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسانه ها به ویژه رسانه ملی، آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا افزایش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز