بازدید مدیرکل امور استان‌های وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیریت شهرستان رشت

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۰۷۹۹
بازدید مدیرکل امور استان‌های وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیریت شهرستان رشت
سید محسن دلبری مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ضمن بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با مدیر، معاونین و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید محسن دلبری مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین روز از حضور خود در گیلان به همراه علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ضمن بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با مدیر، معاونین و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

دلبری در ابتدا از زحمات مجموعه کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

سید محسن دلبری در ادامه به منظور بررسی از نحوه دورکاری همکاران، بررسی وضعیت راه اندازی سامانه جامع روابط کار و روند رسیدگی به پرونده ها، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کارکنان از بخش های مختلف این اداره بازدید کرد و ضمن دیدار چهره به چهره با تمام کارکنان، جویای مسائل و مشکلات حوزه کاری همکاران نیز شد.

پیوستن به پویش ملی شفافیت و اعتمادسازی ،تاکید بر اصل خدمت رسانی به جامعه هدف و تکریم  از ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی؛ بخشی از مهمترین توصیه های مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدید بود.

علی لقمانی مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت در ادامه بازدید به ارائه گزارشی از حوزه تعاون، اشتغال و روابط کار اداره شهرستان رشت پرداخت.

 

78888

6777

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز