رئیس شورای اطلاع رسانی استان گیلان تاکید کرد؛

۹ دی، نماد استقلال و عزت ملی است/ رسانه‌ها اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی را به‌طور مداوم متذکر شوند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۰۹۳۴
۹ دی، نماد استقلال و عزت ملی است/ رسانه‌ها اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی را به‌طور مداوم متذکر شوند
معاون استاندار و رئیس شورای اطلاع‌رسانی گیلان نهم دی ماه را نماد استقلال، عزت و بصیرت ملی دانست و گفت: این روز، روز نه گفتن به هرچه فتنه گری دشمنان اسلام و انقلاب علیه نظام مردم سالاری دینی و آری گفتن به بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری است که باید به شایستگی از سوی رسانه ها برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمود قاسم نژاد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و با اشاره به در پیش بودن روز شهادت سردار قاسم سلیمانی و گرامیداشت این ایام اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیت والایی است که نقش بی بدیلی در انسجام و وحدت ایفا کرد و گفتار ، کردار و عمل او ، تجلی گر این بود که باید در کنار هم برای اعتلای آرمان های انقلاب، تلاش کنیم.

وی ادامه داد: همین رویکرد شهید سلیمانی موجب شد وقتی او به شهادت رسید، همه دچار اندوه عمیقی شدند و مراسم تشییع پیکرش نمونه ای از نمایش وحدت بود.

رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان بر لزوم تبیین و تبلیغ مکتب شهید سلیمانی برای اقشار مختلف جامعه بویژه نوجوانان و جوانان حول محور وحدت تأکید و اضافه کرد: لازم است با بهره گیری مطلوب از ظرفیت فضای مجازی ، مکتب شهید سلیمانی را تبیین کنیم و کمک کننده به وحدت ملی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کرونا و درگیر شدن کشور و استان طی ماه های اخیر گفت: درحالیکه بسیاری از کشورها مقابل این بیماری به زانو درآمده اند؛ اما در کشورمان با وجود تحریم های ظالمانه و در سایه اتحاد برای مقابله با کرونا، خدمات مناسبی به مردم ارائه شده و این ، ظلم بزرگی است که دولت به ناکارآمدی متهم شود.

قاسم نژاد با قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی اصحاب رسانه برای انعکاس تلاش ها و فعالیت های انجام شده، تأکید کرد که باید پیوسته ضرورت توجه جدی مردم به توصیه‌های بهداشتی به آنان گوشزد ، از ساده‌انگاری در برابر این ویروس جلوگیری و رعایت توصیه های بهداشتی به یک فرهنگ تمام عیار تبدیل شود.

وی به در پیش بودن 8 و 9 دی اشاره و اضافه کرد: نهم دی ماه؛ نماد استقلال، عزت و بصیرت برای مردمی بود که نشان دادند اگر دشمن در برابر دین‌شان بایستد ، در برابر دنیای آنها خواهند ایستاد و مردم در این روز خشم مقدس خود را در برابر اهانت و حرمت شکنی های افرادی غافل و اجانب نسبت به مقدسات دینی در روزهای سوگواری حسینی ابراز داشتند.

قاسم نژاد 9 دی را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان، روز نه گفتن به هرچه فتنه گری دشمنان اسلام و انقلاب علیه نظام مردم سالاری دینی و فشارهای تحمیل شده بر مردم و آری گفتن به بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری ذکر و تأکید کرد که این مناسبت؛ به شایستگی از سوی رسانه ملی و دیگر رسانه ها همچون فضای مجازی، برای مردم تبیین شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان همچنین در ادامه سخنانش؛ موضوع انتخابات 1400 را یادآور شد و بیان داشت: باید موضوعاتی کلیدی همچون چرایی حضور در انتخابات، اهمیت حضور در انتخابات، مشارکت حداکثری و دیگر موارد مرتبط با حوزه انتخابات، در رسانه‌ها مطرح و برای گروه های مرجع در این خصوص؛ دغدغه ایجاد گردد.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی و کشورشان بوده اند، گفت: به دنبال تحقق مشارکتی هستیم که همه گروه ها و سلایق در آن نقش داشته باشند و این مهم؛ در سایه انتظارات جامعه مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در چارچوب قانون برای مجریان و ناظران انتخابات میسر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز