برای نخستین بار در گیلان؛

۲۷۰۰ واحد مسکونی روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی تحت پوشش بیمه قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۲۵۳۰
۲۷۰۰ واحد مسکونی روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی تحت پوشش بیمه قرار گرفت
برای نخستین بار در گیلان ۲۷۰۰ واحد مسکونی روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در راستای ارائه خدمات به جوامع محلی و برای نخستین بار در استان گیلان تمامی واحدهای مسکونی موجود در پنج روستای محدوده منطقه آزاد انزلی به طور کامل تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفت.

این طرح حمایتی با موافقت دکتر روزبهان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان و مصوبه هیئت مدیره و با مشارکت بنیاد برکت به اجرا در آمده که ۲۰ درصد هزینه از سوی بنیاد برکت و ۸۰ درصد آن از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی پرداخت و بیمه نامه برای بیش از ۲۷۰۰ واحد مسکونی به نام مالک صادر شده است.

سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود در قبال جوامع محلی منطقه برنامه ها و طرح های حمایتی متنوعی را از قبیل اجرای دوره های آموزش مشاغل به منظور خوداشتغالی نیروهای جویای کار، برگزاری دوره های تخصصی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای منطقه برای جوانان و دانش افزایی افراد شاغل به کار، برپایی نمایشگاه ها و فرصت های فروش کالاها و محصولات صنایع دستی و بسترسازی جهت دریافت تسهیلات کم بهره با مشارکت صندوق کارآفرینی امید را در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است بیمه حوادث واحد های مسکونی شامل آتش سوزی ، سیل ، زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه به ارزش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

 

نظر شما