شمشیرباز المپیکی گیلان ؛

از بحران پاندمی موقعیت پیروزی خواهیم ساخت

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۲۷۶۹
از بحران پاندمی موقعیت پیروزی خواهیم ساخت
محمد رهبری عضو تیم‌ ملی شمشیر بازی ایران در گفتگویی عنوان کرد: در دوران پاندمی کووید ۱۹ باتوجه به تعطیلی باشگاه ها و مراکز ورزشی ، در منزل به تمرینات ورزشی خود ادامه داده و هرگز ورزش را از برنامه روزانه خود حذف نکردم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ "محمد رهبری  عضو تیم‌ ملی شمشیر بازی ایران ،نماینده گیلانی المپیک۲۰۲۱توکیو " و عضو کمیته دواطلبین هیات ورزشهای همگانی استان گیلان  در گفتگویی  مطرح کرد: ورزش در ارتقا سلامتی روح و جسم نقش بسیار حائز اهمیتی داردو باعث بالارفتن نشاط و شادابی انسانها می شود.

وی گفت : در دوران پاندمی کووید ۱۹ باتوجه به تعطیلی باشگاه ها و مراکز ورزشی ، در منزل به تمرینات ورزشی خود ادامه داده  و هرگز ورزش  را از برنامه روزانه خود حذف نکردم.

محمد رهبری ضمن تاکید بر این نکته که : تعطیلی باشگاه ها نباید باعث دوری از ورزش وعدم تحرک وفعالیت های جسمانی شود افزود:  بلکه میتوان در پارک ها بارعایت پروتکل های بهداشتی ویا در منزل به تمرینات ورزشی پرداخت واین نکته رادر نظر داشت که تحت هرشرایطی ورزش از مهمترین عوامل موثر در بهبود کیفیت سلامتی و مصونیت ودربرابر انواع بیماری های و سستی و کاهلی است.

 نماینده گیلانی المپیک۲۰۲۱توکیو، خاطر نشان کرد:  مطمعنا اگر ورزش و فعالیت جسمانی  از کودکی آموزش داده شود و مانند خیلی از برنامه های دیگر به آن بطور خاص پرداخته شود ، سلامت جامعه با کیفیت بالاتری همراه خواهد شد.

وی اظهار داشت : حتی میتوان باشروع ورزش از سنین کودکی ، ورزشکار حرفه ای و لایقی بوده بطوریکه در سکوهای آسیایی وجهانی جایگاه ویژه ای داشت.

محمد رهبری درادامه افزود: بنده از ۶سالگی ورزش را شروع کردم  و تمام سعی و تلاشم براین بود تا درآینده بتوانم  نتیجه خوبی از ورزش کردن به دست بیاورم و خداراشاکرم که توانستم تا امروز  به این خواسته وهدفم جامه عمل بپوشانم.

وی در خصوص المپیک ۲۰۲۱ توکیو مطرح کرد: متاسفانه پس از کسب سهمیه المپیک بعلت شیوع ویروس کرونا ، تمامی رویداد های ورزشی بین المللی تحت شعاع قرار گرفت و به یک سال بعد موکول شد.

رهبری گفت : ما به این قضیه به چشم یک فرصت نگاه کردیم تا دراین وقفه زمانی با تمرینات بیشتر به آمادگی لازم در المپیک سال آینده برسیم.

وی بابیان اینکه مطمئنا با حمایت بیشتر مسئولین ذی ربط در کنار تلاش وغیرت خود ورزشکاران میتوانیم خوشرنگترین مدال های المپیک ۲۰۲۱ را کسب کنیم، افزود: هدف اصلی تیم ملی اسلحه سابر و بنده  فقط کسب سهیمه المپیک نیست و قطعا گرفتن مدال المپیک است.

شایان ذکر است : محمد رهبری (زاده ۲۲ آذر ۱۳۷۰ در رشت[۱] عضو تیم ملی ایران در رشته شمشیربازی، اسلحه سابر است. محمد رهبری با کسب بیش از ۲۰ مدال قاره‌ای، ۲ مدال جهانی، ۲ مدال بازیهای آسیایی اینچئون و جاکارتا و کسب ۲ سهمیهٔ انفرادی و تیمی المپیک توکیو پرافتخارترین ورزشکار و از چهره‌های سرشناس ورزش استان گیلان است.

 

تهیه و تنظیم : نوشین میربلوک

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز