سرقت از یک طلافروشی در سام رشت

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۷۱۶۶
سرقت از یک طلافروشی در سام رشت
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رشت گفت: سارقان پس از در اختیار گرفتن کلید مغازه از شاگرد یک طلا فروشی در سام رشت، این واحد صنفی را مورد سرقت قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " محمود حافظی " در تشریح این خبر اظهار داشت: عصر امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های 110 پلیس مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از طلافروشی در خیابان سردار جنگل شهرستان رشت، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با اعلام اینکه با حضور ماموران انتظامی در صحنه، صحت موضوع محرز شد افزود: برابر اظهارات شاکی، سارقان پس از تعقیب و ربایش شاگرد مغازه طلا فروشی، وی را وادار به همکاری کرده و ضمن گرفتن کلید مغازه از وی، وارد طلا فروشی شده و پس از سرقت طلاجات شاگرد مغازه را در شهر خمام رها می‌کنند.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رشت بیان داشت: در این رابطه به شخصی آسیب نرسیده و بنا به اظهار صاحب طلافروشی، مقادیری طلا و جواهر از این مغازه به سرقت رفته است.  

سرهنگ حافظی تصریح کرد: تلاش ماموران پلیس برای بررسی دقیق موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان این پرونده در دستورکار قرار دارد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد. 

 

نظر شما